Direktlänk till inlägg 28 oktober 2007

Topsvägrare!

Av Åse - 28 oktober 2007 16:09

Jag hatar när hela jävlla datorn slutar fungera. Nu är hela hårddisken kraschad och alla bilder fösrsvann.. Fy faaan för sånna som sitter och tillverkar virus.. Kuk skallar! Nu måste jag sitta här på den bärbara som bara hänger sig hela tiden. .Snart lackar jag till o den får sig en feting alltså..!! Tog typ 1 timme att fixa till så jag kan läsa mailen på webben..MAJ GAD!


jag fan hatar använda jävla tops som ligger och skräpar!!! (min son) Det är skitäckligt! Ska samla ihop dom och lägga dom i hans säng!!

Just nu hatar jag vattkoppor oxo.. Iallafall sånna som sitter på olämpliga ställen.. inte på mig men på lillaW... kliakliakliakliakliakliakliaklia.....

Jag vill bara säga en massa fula ord nu!! =%&%#=(/#(#¤"&/&)(/@£@$@$${[€

Irriterad som faan på detta.. Måste dessutom gå och fixa mat.. Hungrig som jag är.. Å hela huset ser ut som ett bombnedslag.. (Jag har inte ens dammsugit idag)

Till råga på allt får man ett mail från en kärring som köpt en jacka av mig på tradera:

- jag betalar om 3 veckor....

!!!!!!??????.....inget mer lixom...???

Men då ni ... De mailet blixtrade så grannen borde ha sett det! Idiot!!

Alltså kärringen,, Inte grannen..


Nej nu skiter jag i det här och går och mördar min åkpåse med symaskinen som jag aldrig mer tänker titta på när den är klar...


Bye




 
 
Ingen bild

Anna-Karin

28 oktober 2007 20:20

Du verkar ha en skitdag idag.
Ja det är inte kul när allt går åt h....e med allt.
Anton är skitdålig. Prickar i massor och 38,5 i feber. Han äter och dricker inget och har legat i två dagar nu.
Det ser ut som om han har böldpest!!!!

Stor kram till dig mitt i allt elände;-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Åse - 22 oktober 2008 19:20

HEJ KÄRA LÄSARE! JAG HAR FLYTTAT..  NU BLIR DET ÄNNU TOKIGARE  :=) MISSA FÖR GUDSSKULL NU INTE DETTA! DÅ BLIR JAG UNHAPPY NYA SIDAN HITTAR NI HÄR   Nähäää!! Fan skit i det då för satan. Går ju inte att länka ... SUG PÅ DENNA DÅ! HÄR KOMMER DEN.. OR...

Av Åse - 20 oktober 2008 17:28

Av Åse - 20 oktober 2008 16:43

Jomen problemet är ju att JAG VILL! Men inte har tid :=)... egentligen... Självklart så fattar jag att som man bäddar får man ligga, det är inte det jag menar.. Jag har själv tagit på mig saker till höger och vänster bara för att jag vill bry mig om ...

Av Åse - 19 oktober 2008 20:18

Alltså jag hinner ju ingenting! Fredan var stressigare än väntat.. MM jobbade.. Själv hann jag knappt slänga in mina väskor förrän det var dags att hämta trötta och hungriga barn på dagis o skola.. Besöket på Ica blev en mardröm där både jag o W grin...

Av Åse - 17 oktober 2008 10:00

Jag har sånt flyt!... Yeah! Allting har gått som på räls... Jippi! 2 kurser avklarade denna vecka! Nu är det bara lunchbuffén kvar med dessert och allt,  sen blir det HEMGÅNG! Fattar ni vilket hallelulja moment det är för mig?!   Home sweet home!   ...

Ovido - Quiz & Flashcards