Direktlänk till inlägg 13 oktober 2008

Back in bunker´n

Av Åse - 13 oktober 2008 18:14

Tja.... ni vet la vad det betyder.. :=)

Kom iväg vid 7 faktiskt .. Tack vare en mycket trevlig pärta som jag hade med mig som sällskap i bilen idag... Pratade och skrattade heela vägen.. Gud vad tiden gick så mycket fortare (kan man skriva så?)  Nästa gång kan jag t.o.m tänka mig att komma iväg kl 5 bara för att det var så trevligt att slippa prata med sig själv.. hahaha.. Fast hon kanske aldrig mer vill följa med eftersom jag aldrig kan va tyst? Hoppas inte hon blev avskräckt iaf...


Har jobbat på gaaaanska bra idag... När jag väl kom igång och fattade vad jag höll på med. Det tog lite tid att komma in i denna dära flerloopsregleringen igen efter en hel vecka.. Man glömmer ju så fort vad man gjort egentligen... Men i morgon då blir det tokfokus! Ljuset i tunneln börjar så sakteliga komma närmare... VILL JU HEM!!

Dessutom hann jag ju med en hel del kring skolan förra veckan när jag kunde vara hemma så nu slipper jag ha panik över praktiken och lärlingsplats osv.. För det är ju typ redan klartt serrni... Hallelulja!


Ringde hem för ett tag sen till min ungdomar som höll på att laga mat.(MM jobbar idag).Det var potatisbullar o bacon på menyn...Eller ja förresten... Förmodligen var det Johanna som lagade maten och Andreas tittade mest på bakom ryggen på henne och kommenterade precis alla fel (även fast det inte fanns några) ... antagligen åt han sen med god aptit trots att det var "SKITÄCKLIGT"! ;=) ... Jah dom är för tokiga.. MISS U DARLINGS!!

 Nu ska jag nog brassa på en kanna kaffe o spela lite spel med systeryster..

BTW: Nu får ni fan börja lämna lite avtryck här!! TRÅKISAR ;=D

Later folks....

*d*


 
 
Ingen bild

Annica

13 oktober 2008 18:46

Jag lämnar mina tassavtryck allt vad jag kan ;)

Ser verkligen framemot kaffemebullpåse-stunden sen.

Kör så det ryker. Kram

 
Ingen bild

Anna-Karin

13 oktober 2008 19:51

Ett avtryck igen.
Du vet att jag läser om ditt tokiga liv jämt och jag är rätt så duktig på att visa att jag är här oxå..eller???
Kram

 
Ingen bild

dirty

13 oktober 2008 19:57

jamen ja menar ju alla andra som läser här fattar ni vääääll!! :=9

 
Ingen bild

ejkej

14 oktober 2008 10:24

carro tyckte de gick jätte bra att åka med dig..de gör hon nog fler gånger om de passar..vart ska du ha lärlingsplats??
kramen

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Åse - 22 oktober 2008 19:20

HEJ KÄRA LÄSARE! JAG HAR FLYTTAT..  NU BLIR DET ÄNNU TOKIGARE  :=) MISSA FÖR GUDSSKULL NU INTE DETTA! DÅ BLIR JAG UNHAPPY NYA SIDAN HITTAR NI HÄR   Nähäää!! Fan skit i det då för satan. Går ju inte att länka ... SUG PÅ DENNA DÅ! HÄR KOMMER DEN.. OR...

Av Åse - 20 oktober 2008 17:28

Av Åse - 20 oktober 2008 16:43

Jomen problemet är ju att JAG VILL! Men inte har tid :=)... egentligen... Självklart så fattar jag att som man bäddar får man ligga, det är inte det jag menar.. Jag har själv tagit på mig saker till höger och vänster bara för att jag vill bry mig om ...

Av Åse - 19 oktober 2008 20:18

Alltså jag hinner ju ingenting! Fredan var stressigare än väntat.. MM jobbade.. Själv hann jag knappt slänga in mina väskor förrän det var dags att hämta trötta och hungriga barn på dagis o skola.. Besöket på Ica blev en mardröm där både jag o W grin...

Av Åse - 17 oktober 2008 10:00

Jag har sånt flyt!... Yeah! Allting har gått som på räls... Jippi! 2 kurser avklarade denna vecka! Nu är det bara lunchbuffén kvar med dessert och allt,  sen blir det HEMGÅNG! Fattar ni vilket hallelulja moment det är för mig?!   Home sweet home!   ...

Ovido - Quiz & Flashcards