Alla inlägg den 3 oktober 2008

Av Åse - 3 oktober 2008 21:55

Vaknade i morde och kände att det inte stämde riktigt.. någonting kändes väldigt annorlunda... Det tog en stund innan jag fattade att jag inte hade huvudvärk.. Ahhh va gött! Då blev jag pigg och glad och tänkte att nu jävlar ska det jobbas hårt idag! Hann väl tänka det i ca 5 sek innan MM ringde och sa att W var sjuk och måste till doktorn.. Så det var bara att åka hem eftersom han skulle jobba idag... Åkte in till skolan och fixade lite papper och hämtade mina prylar först.. Kändes lite kymigt och pinsamt att behöva meddela att jag skulle åka hem tidigare än beräknat eftersom jag varit allmänt halvdöd hela veckan och nyss varit hemma 2 veckor med sjukdomar åt alla håll...Å på tisdag ska jag på återbesök på sjukan i stan så då kunde jag inte åka ner förrän på onsdag heller... Men då sa min lärare att jag kunde ta och stanna hemma hela nästa vecka och dessutom med gott samvete eftersom jag jobbat in så mycke tid och låg bra till med studierna... Jag trodde dom skämta först! Helt seriöst? Fatta vad skönt det kändes... Jag slipper åka den där jädrans sträckan fram och tillbaka... rena drömmen...

W har iaf fått penicillin idag och en dos betapred och verkar redan vara lite bättre.. Hoppas det håller i sig... 

Nu är jag dödstrött och vill gå å lägga mig.. Får inte tag på sonen som är ute och firar sin 16 års dag.. Å han har ingen nyckel med sig och jag vill inte lägga mig med olåst dörr... Fan! Måste soooova! I morgon ska jag rassa till Nälden på demo.. Insåg ikväll när jag kolla på kartan hur långt det är!! . Suck! Jag kommer inte hem förrän myyyycke sent på nattakröken alltså... Jaja sånt är livet... Hade ju tänkte få lite gjort här hemma men det får väl vänta då... Längtar efter att få mysa med min MM oxo... MÅNDAG ses vi eftersom han jobbar i natt och på söndag... *lääängtar*

Nu ska jag lägga mig och slumra iaf...


pis and out

*d*


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards