Alla inlägg den 15 oktober 2008

Av Åse - 15 oktober 2008 07:14

det blev jag helt plötsligt sugen på såhär på morgonkvirren... Men massvis med grädde såklart.. Undrar var man ska hitta det då?  Dom växer ju inte direkt på träd...

Här är det tomt än så länge... Jag har kokat den obligatoriska kaffekannan till grabbsen som förhoppningsvis dyker upp snart... det är sååå eeensamt...

Min bästa gåbort BH har tyvärr gått bort för alltid oxo i morse... Ni vet det där klassiska med bygeln som helt plötsligt sticker fram ur skrevan...(skåran?) Mitt förnuft sa mig att det inte var någon idé att inbilla sig att försöka laga den heller.. Hur många sådana har man inte haft liggande ett par år och det blir ändå aldrig lagat... Nu måste jag köpa en ny... Det är det värsta jag vet, att köpa underkläder.....ok, tanka bilen är värre... jag orkar inte prova åsså blir det bara fel ändå...

Äh! man får väl slänga dom över axeln så länge då!?


Later 

*d* 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards