Alla inlägg den 12 oktober 2008

Av Åse - 12 oktober 2008 19:04

Jag har måndagsångest.. Verkligen! Jag vill inte !

Festen i Fredags var superduper.. Så himla jäkla kul... Trots att kakaokemaskinen var helt trasig så jag satt o meka i ca 2 timmar det första jag gjorde... Fick nästan den att fungera . Attans... tack Ida för att du räddade oss med ditt singstar :=)

Lördan var inte lika kul till att börja med då mitt huvud var tungt .. Fattar inte varför ;=& Men sen gick det bättre.. Demo på kvällen. .SUPERKUL! Å va MYCKE folk.... Så fick jag äntligen kliva in i denna helt underbara lägenhet ... Milfo : Fan va najs!

När jag kom ham hann jag typ slänga ner mig i soffan med en chipspåse innan ett gäng fyllskallar slaidade in genom dörren..  Jag var väl inte den bästa värden eftersom jag knappt klarade av lukten av alkohol... Det såg inte så himla gott ut med Bacardi o vatten heller ;=) (tihi) Nåväl.. Det var iaf trevliga typer som drog hem ganska snart igen... 

Idag har vi varit på badhuset och förlustat oss... Härligt... Sen somna jag o W i soffan ett par timmar.. Nu kom de stora hem igen och det är full rulle... Jag ska ta ochröja alla väskor ochtvätten, plockafram kläder till i möra och  packa bilen.. Borlänge igen.. Suck.. Men nu är det bara några veckor kvar iaf.. Jag får bita ihop helt enkelt...

Just de.. Bilder från fredan har jag .... Jag orkar bara inte ikväll... Men det kommer sen...

Nu ska jag ta hand om enmeters stintan här som tuktar katten..

puss på er alla

*d*


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards