Direktlänk till inlägg 16 oktober 2008

Virusvarning.....

Av Åse - 16 oktober 2008 21:47

Historiens största (första?)mänskliga biologiska virus i tekniska sammanhang! Det är JAG det! Iallafall om man får tro mina lärare och arbetskamrater på skolan... Allt som jag försöker ta i är trasigt eller "ur funktion"..så att säga... Inte BLIR trasigt! Märk väl! Utan ÄR trasigt...

Jag protesterade högljutt för så kan det väl inte vara?

Några konkreta exempel räknades då upp:


* Min bärbara dator.. som bara en dag var helt svart! Gick inte ens att komma in i den (jag lovar att minst 4 dataexperter försökt)SKROTAD!

* Reglerdatorn på skolan. Funkade perfekt till jag skulle anv den.. Då vägra den starta! Helt död! Nätagget hade gett upp...

* Inte ETT enda mätinstrument är som det ska när jag ska ha dom. Jag får ALLTID börja med att byta säkring!

* Karaokemaskinen... Fast där börjar det sakta krypa fram vad som hände på festen där den senast befann sig.. SÅ DE SÅ!

* Datorn till roboten på skolan! Värdens larm när jag tryckte på den..Provade 3 ggr. Sen kommer läraren o trycker på den.. Funkar perfa!


Sen hade vi ju syrrans spisfläkt där hela huset blev svart och trädet som damp ner på ledningsgatan mitt framför ögonen på mig!

Sååå....Jaa det kanske är så?... Nånting måste det betyda... Suck...

Varför drabbar allt detta mig? Förklaring någon?

 Nåväl..

Var på relaxen idag.. Behöver jag ens nämna att jag Å:T:E:R:I:G:E:N gjorde bort mig? För att göra en lång historia kort så säger jag bara:

Det var abbonnerat !vilket jag märkte efter en timmes relaxande bland 30 karlar!!!!! PINSAMT... tyckte väl dom titta så konstigt på mig.. hahaha...

Det kom dock 2 brudar sen (som hade tjatat sig in) som jag träffade lite i Tisdags. Berättade för dom om händelsen ..

Dom visste PRECIS vem jag menade.. (väääldigt vanligt tydligen)

Jag fick mycket jubel när jag berättade vad jag kläckte ur mig.. Sen fick jag höra ALLT om vad som händer på mixerna... En kul grej var att det faktiskt FINNS en klubb som heter typ "aquanova swingers"... *asg* 

I fortsättningen ska jag gå när brudarna går så man slipper hamna mitt i nått "geschwing" !! Huvvaligen! Blööörk....


Swing swing

*d*



 
 
Ingen bild

Puman

16 oktober 2008 22:15

Ser dig framför mig i hög bubbelform ;)
Garvar så det gör ont =P
Only you babe ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Åse - 22 oktober 2008 19:20

HEJ KÄRA LÄSARE! JAG HAR FLYTTAT..  NU BLIR DET ÄNNU TOKIGARE  :=) MISSA FÖR GUDSSKULL NU INTE DETTA! DÅ BLIR JAG UNHAPPY NYA SIDAN HITTAR NI HÄR   Nähäää!! Fan skit i det då för satan. Går ju inte att länka ... SUG PÅ DENNA DÅ! HÄR KOMMER DEN.. OR...

Av Åse - 20 oktober 2008 17:28

Av Åse - 20 oktober 2008 16:43

Jomen problemet är ju att JAG VILL! Men inte har tid :=)... egentligen... Självklart så fattar jag att som man bäddar får man ligga, det är inte det jag menar.. Jag har själv tagit på mig saker till höger och vänster bara för att jag vill bry mig om ...

Av Åse - 19 oktober 2008 20:18

Alltså jag hinner ju ingenting! Fredan var stressigare än väntat.. MM jobbade.. Själv hann jag knappt slänga in mina väskor förrän det var dags att hämta trötta och hungriga barn på dagis o skola.. Besöket på Ica blev en mardröm där både jag o W grin...

Av Åse - 17 oktober 2008 10:00

Jag har sånt flyt!... Yeah! Allting har gått som på räls... Jippi! 2 kurser avklarade denna vecka! Nu är det bara lunchbuffén kvar med dessert och allt,  sen blir det HEMGÅNG! Fattar ni vilket hallelulja moment det är för mig?!   Home sweet home!   ...

Ovido - Quiz & Flashcards