Direktlänk till inlägg 14 oktober 2008

En snase på ögat? Känsliga läsare varnas..

Av Åse - 14 oktober 2008 21:17

Nej tack!!!!

Jag vet att det är badklädesförbud i relaxen och att man får godta det när det är mixat på tisdagar.. Men man måste väl för helsike inte skylta hejvilt med slangarna heller??? Handduk är väl inte så komplicerat..

Det börjar alltid så bra.. Man tar det lite lugt, småpratar lite med gubbarna (oftast sånna där på tisd) tänker lite då och då att dom kan väl hålla käften snart... JAG VILAR! Men trevlig som man ska vara då så mumlar man lite ..

Efter en stund är dom som en finne i röva på cykelsemestern. Går jag in i nr 1 så går dom oxo dit.. Nehej vad hett jag går in i nästa ..Då kommer dom dit... Då tänker jag att då går jag ut o fikar.. Ja då tar det ..mjaaa. ca 30 sek iaf.. SÅ ÄR DOM DÄR! Ligger man ner och försöker slappna av i bastun så måste dom alltid springa upp o ner , upp o ner ,och fullkomligt dränka stenarna i vatten... Såklart med snasepaketet hängandes ... Så varje gång dom kliver upp o ner så har man en skrynklig klase stämplad i pannan!! SKITKUL! Jamenar man kan väl skyla sig lite iaf?? Visst det eeeee MIXXXX... jag veeeeet! Men det betyder väl inte att det ska vara nån jäkla swingersklubb for gods sake! Som på beställning så slutar det alltid med något jävla sextugg.. Ahhh...

Va faan då! Idag fick jag helt enkelt så jävla nog när en gubbe säger : Ahhhh man blir så härligt trött av värmen.. Som efter sex du vet... UAAAAAAAHHH!! Jag höll på att dog...

Men då flög fan i mig... Jag började klia mig frenetiskt under handduken och typ bak i röva ett bra tag...

Sen sommer det hemskaste ... Jag skäms verkligen nu alltså...

När jag gick ut så .sa. jag: Svamp i fittan du vet..!

Fan.. nu kan man inte gå dit nå mer heller....

*d*

 
 
Ingen bild

Grannen

14 oktober 2008 21:42

Vad gnäller du över?
jag skulle gärna ligga i en bastu och kolla in snopparna........hahaha. Gud vad äckligt!! Det droppa väl inte pungsvett i ansiktet på dig??

 
Ingen bild

miiself

14 oktober 2008 21:43

ahhh.. var det DEEEET det var?!!!! trodde det var aromadroppar!! uäääärk!

 
Ingen bild

plumbergirl

15 oktober 2008 08:21

Hahaaaa...*asg* fy fan vad du e skön min snuskis;) Pözz

 
Ingen bild

Anna-Karin

15 oktober 2008 08:37

Hahahahaha jag skulle velat sett minen på gubben när du sa det.
Här på badhuset SKA du ha kläderna på i bastun men det hade inte 2 män när jag kom in en gång. De såg nog att jag halade till men det var bara att "gilla läget".
Ena gubben låg ner utan handduk och det var han som var mest pratsam. Jag stirrade på hans.... ögon hela tiden.
Kramen

 
Carro

Carro

15 oktober 2008 11:57

HAHAHAHA...garvar ihjäl mig..du är sååååå BÄST Åse :)
Pussis

http://lilja85.bloggagratis.se

 
Ingen bild

miiiself

15 oktober 2008 12:16

hrm.. fast gud vad jag har gått o funderat på vad jag sa! Helt sjukt att det flög ur mig... Undrar om han fatta vinken lix? *garv* Idag ska jag gå dit igen.. Tur det bara är brudar idag ...hahahahahaha

 
Ingen bild

Dette

16 oktober 2008 18:50

Kommer precis från candellightswimmet(hm..stavas det så verkliggen?) Första gången!! Jag är lite blyg, men jag tänkte det är väl bara lite tanter som mig..så i duschen ligger 3 småbrudar - typ 8-10 år- i vattnet och duschar varandra och plaskar som små elaka fiskar..ena tjejen tar naturligtvis duschen med HÅRD stråle och sprutar rakt på mitt ansikte och hela min generade kropp..."oj, förlåt men det är så´n hård stråle..hi hi hi" gud vad jag tycker illa om småjäntor ibland! Efter simningen då (8 min.) så går jag in i bastun..OJ, JAG ÄR ENSAM! Fan, vad skönt, nu kan jag slappna av och få bort obehaget att känna mig dum inför 10-åringar. MMMmmm..det tar 3 min. så kommer GUBBARNA i ett stort stim! Antagligen samma gubbar som du hade intill dig..Då går jag ut o åker hem.//Kram G.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Åse - 22 oktober 2008 19:20

HEJ KÄRA LÄSARE! JAG HAR FLYTTAT..  NU BLIR DET ÄNNU TOKIGARE  :=) MISSA FÖR GUDSSKULL NU INTE DETTA! DÅ BLIR JAG UNHAPPY NYA SIDAN HITTAR NI HÄR   Nähäää!! Fan skit i det då för satan. Går ju inte att länka ... SUG PÅ DENNA DÅ! HÄR KOMMER DEN.. OR...

Av Åse - 20 oktober 2008 17:28

Av Åse - 20 oktober 2008 16:43

Jomen problemet är ju att JAG VILL! Men inte har tid :=)... egentligen... Självklart så fattar jag att som man bäddar får man ligga, det är inte det jag menar.. Jag har själv tagit på mig saker till höger och vänster bara för att jag vill bry mig om ...

Av Åse - 19 oktober 2008 20:18

Alltså jag hinner ju ingenting! Fredan var stressigare än väntat.. MM jobbade.. Själv hann jag knappt slänga in mina väskor förrän det var dags att hämta trötta och hungriga barn på dagis o skola.. Besöket på Ica blev en mardröm där både jag o W grin...

Av Åse - 17 oktober 2008 10:00

Jag har sånt flyt!... Yeah! Allting har gått som på räls... Jippi! 2 kurser avklarade denna vecka! Nu är det bara lunchbuffén kvar med dessert och allt,  sen blir det HEMGÅNG! Fattar ni vilket hallelulja moment det är för mig?!   Home sweet home!   ...

Ovido - Quiz & Flashcards