Alla inlägg den 2 oktober 2008

Av Åse - 2 oktober 2008 20:16

Efter ett par dagar med var i halva hjärnan så fick jag snällt masa mig iväg till sjukan idag...  Fiffig liten jourmottagning frööersten här i B-länge...Snabbt och enkelt... Sänka, urinprov och en högst obehaglig undersökning av hålorna med kamera.. Dubbel dos pencillin och smärtstillande....KLART!   Vah? Brukar ju vara ett par timmars väntan i entré bara på akutmottagningar... Otroligt smidigt...

Så nu äntligen fick jag lite frist från den värsta smärtan och kan öppna högerögat, tugga och gå igen... Då kanske jag kan vara lite mindre irreterad på alla i skolan i morgon oxo... Tyvärr fungerar inte talet lika bra... :=^ Helt hög blev jag... Sludder sludder...  Det gör iallafall inte ont längre.. Det tackar jag VERKLIGEN för... Ska minsann försöka LIGGA ner och sova inatt.... Vilken lyx ! Bäst och passa på!


God natt på er :=)

*d*

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards