Alla inlägg den 14 oktober 2008

Av Åse - 14 oktober 2008 21:17

Nej tack!!!!

Jag vet att det är badklädesförbud i relaxen och att man får godta det när det är mixat på tisdagar.. Men man måste väl för helsike inte skylta hejvilt med slangarna heller??? Handduk är väl inte så komplicerat..

Det börjar alltid så bra.. Man tar det lite lugt, småpratar lite med gubbarna (oftast sånna där på tisd) tänker lite då och då att dom kan väl hålla käften snart... JAG VILAR! Men trevlig som man ska vara då så mumlar man lite ..

Efter en stund är dom som en finne i röva på cykelsemestern. Går jag in i nr 1 så går dom oxo dit.. Nehej vad hett jag går in i nästa ..Då kommer dom dit... Då tänker jag att då går jag ut o fikar.. Ja då tar det ..mjaaa. ca 30 sek iaf.. SÅ ÄR DOM DÄR! Ligger man ner och försöker slappna av i bastun så måste dom alltid springa upp o ner , upp o ner ,och fullkomligt dränka stenarna i vatten... Såklart med snasepaketet hängandes ... Så varje gång dom kliver upp o ner så har man en skrynklig klase stämplad i pannan!! SKITKUL! Jamenar man kan väl skyla sig lite iaf?? Visst det eeeee MIXXXX... jag veeeeet! Men det betyder väl inte att det ska vara nån jäkla swingersklubb for gods sake! Som på beställning så slutar det alltid med något jävla sextugg.. Ahhh...

Va faan då! Idag fick jag helt enkelt så jävla nog när en gubbe säger : Ahhhh man blir så härligt trött av värmen.. Som efter sex du vet... UAAAAAAAHHH!! Jag höll på att dog...

Men då flög fan i mig... Jag började klia mig frenetiskt under handduken och typ bak i röva ett bra tag...

Sen sommer det hemskaste ... Jag skäms verkligen nu alltså...

När jag gick ut så .sa. jag: Svamp i fittan du vet..!

Fan.. nu kan man inte gå dit nå mer heller....

*d*

Av Åse - 14 oktober 2008 11:08

Ja för nu är det då illa alltså.. Sitter o sover!! Jag är sååå darn trött idag... Ögonen faller igen hela tiden ...  Ahhh ... Tur Lars sitter bredvid mig och ändrar mina parametrar på regleringen ibland så det blir något gjort... Jag fattar inte ... Måste bero på att jag knappt sov alls inatt.. Syrran snarkar ju så ini h-vete!! Jag var t.o.m på väg ner i cykelförrådet o lägga mej ett tag för jag höll på att bli helt galen!! Hur kan man sova själv när man låter i fyrrtti decibel lixom ?? Helt galet!

Nej nu måste jag nog gå och länsa kylskåpet på RedBull.. ett par tjog..

Gäsp......

Frys....

Sträck....

Tryck o Pys...

*d*

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards