Alla inlägg den 7 oktober 2008

Av Åse - 7 oktober 2008 22:22

Brukar det visst heta.. Å det är precis vad det blev.. Efter många om å men så är min frippa äntligen klar... Det blev några turer hit o dit eftersom jag blev tvungen att vända upp o ner på huset innan jag hittade alla attiraljer till löshåret som jag köpte för ett år sen...Till slut blev det iaf en frisyr.. Helt ok oxo faktiskt.. Slänger lite bilder trots att dom e urkass och jag har en sånn där jagesåjävlafuldag.... fast frippan är ju bra iaf :=) Sen att man ser ut som en jävla kärring i övrigt får jag väl bjuppa på då...

Kort på skåpet blir det oxo.. Före och efter.. Jag hoppas ni fattar vilket som e vilket :=) Nu är det bara belysningen som fattas.... Den var ju naturligtvis slut när jag skulle köpa den... Men nu har han ett skåp ! Så de så! Å han e nöjd! Pust!

Snart e Lowes rum oxo klart.. Har sytt gardinerna idag och lite sånt..  Hoppas bli klar i morgon.. Det är ju så mycket annat som kommer i mellan hela tiden... Men det är ju sjävförvållat :=)

I helgen är det dansbanstema som gäller... Vad har man på sig då som tjej?? Nån som har förslag?... Hade jag varit man hade det varit lättare.... Tja jag har några ideer, vi får se vad det blir....

Nej nu måste jag gå å fixa lite... å sova kanske??

Ahhhhh....Det är ju så härligt när man e frisk så jag vill inte gå å sova!!

Gu va pigg jag e... Tralalalalala........

Jaja..  later dudes..

*d*

Av Åse - 7 oktober 2008 10:32

Lördag: Städat och röjt och åkt ca 48 mil för en demo i NÄLDEN.. Det var trevligt folk och massa god mat... Bra kväll!

Söndag: Ganska seeeg, men bakade ändå dubbelsats med bullar... Städade.. Sydde en jeanskjol till Lowe och bar över saker till hennes nya rum... Sen blev vi bjudna på middag hos Mags.. SÅÅÅÅ GOTT!! Somnade tidigt.

Måndag: Full rulle hela dan... Plockade i rummen.. Till Cilla o fixade håret. SÅ himla nöjd.. Gud va skönt att äntligen kunna gå ut utan mössa! Satte i hop Lowes nya säng.. Hon e helnöjd.. Gjorde klart skåpet på Addes rum.. Ja det blev sådär... Inte riktigt som JAG ville men okej då! Bild kommer ikväll... Tvättade ett tjog tvätt .. Middag och lite stök o bök.. Sen blev det äntligen myspys i soffan med mm..

Idag då: Jag har städat uppe, lyckats tippa en stor tallrik fil o flingor i soffan så nu håller jag på o tvättar den klädseln (förbnnade skiiit) lagt en order, betalat tradera auktioner, packat några paket som ska iväg, bäddat och klätt på mig..

Ska ta och städa några rum och lägga in tvätt och åka ner och beställa tapeter och färg.. Lämna in lite papper, fixa en karaokemaskin, sälja korv, förbereda middag, tvätta, gå på banken, städa bilen, och sen ska jag till frissan igen kl 4 för att göra det sista på frippan..


Vi höres ikväll.

Tjingeling...

*d*

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards