Alla inlägg under oktober 2007

Av Åse - 17 oktober 2007 19:21

M: - Kan pappa få en puss?

- Paus...

L: - Neej, men en slick kan du få!


Det ska börjas i tid...


Idag har jag varit ute & travat flera kilometer. Först lunchade jag med min man och MA, sen träffade jag A och vi tog en tur hem till henne. Sen gick jag ner till H & tvingade henne att klippa av mig håret i morgon.. Jag får ett vansinnesutbrott på denna jävla peruk.. Jag ser ut som en micrad gråsparv! Eller ja, den ser nog behagligare ut än vad jag gör just nu...


I morgon ska jag packa och göra mig fin inför vår minisemester..

Här ska det noppas färgas och ansas.. Ja både här och där! ;=]

Sen ner med mina nya snygga underkläder (ljusrosa såklart) och min nya korta kjol och svarta stövlar.. Det blir kanoon!

Färdkosten är ordnad javisst!.. Det är min specialitet! Det blir GT och dr Snuggels så klart. MED IS! .."Pinn-is"!  (A-K...Kommer du ihåg ?)*s*

Neeeej jag sa pinn-is... inte Pen-is!


Jag längtar sååååå...........


Förövrigt så hade jag en mycket erotisk upplevelse igår........

 ;=]

seYa..

Av Åse - 16 oktober 2007 20:23

Så blev det kväller.. .Idag har det verkligen gått fort... Hunnit med massor :packat paket, städat, varit på sjukhuset, hälsat på på Svegskrogen, sytt ett par Dudebyxor till W, lagat mat, ute o gått, fikat med Annica, handlat, och nu ska jag lägga alla kidsen.

Nu är det inte länge kvar.. Ahhh... Jag räknar timmar ska ni veta.. Jag tror minsann att det är någon mer som gör det oxo. ;=].. Tänk att få vara själva en hel helg... Det var typ 3 år sen räknade vi ut igår.... Man får ju hoppas det inte dröjer 3 år till... Det är svårt när man (jag) inte har någon nära släkt, varken i livet eller som bryr sig... I bland känns det som man är ensammast i hela världen. Visst,  jag har valt att skaffa barn själv. Men man hade ju hoppats på familjens stöd och avlastning... Om inte annat så kärlek till barnen?! Jag är just nu EVIGT tacksam till min kära svägersk och svära som ställer upp med kort varsel..


Ja ja nu låter jag lite bitter.. jag vet...

Det är tur jag har väääääärldens finaste man och barn...

Dom är mitt allt...

Sen har jag oxo väääärldens härligaste vänner ...


PARTY PARTY!!!


Pyss

Av Åse - 15 oktober 2007 15:25

Så då har man blivit auktoriserad försäljare av sexleksaker! Det är lite annat än barnkläder..*s*

Så är ni sugna på ett party med lite annorlunda varor .. så hör av er bara  ;=]

Jag kan ju bara nämna "Pelle Parabol", "Flitiga Lisa" " Mullvaden Digger" och "Twist and shake".. Det är ju en hel djungel.. jag som trodde jag hade allt.. *asg*   (ja, förutom turkisk peppar ..)

 Så det är ju bara att sätta igång......... ja...för man måste ju veta vilken kvalitet man säljer!


Eller ?!


Av Åse - 14 oktober 2007 18:53

Shiit ... då var det söndag igen alltså? Var tog alla mina dagar vägen ? I dag har vi stått på loppisen jag och min flicka.. Det var kul det.. Tjänade inte några penningar (slutade med att jag var skyldig min dotter) eftersom jag hade mer med mig hem än jag hade dit.. Som vanligt... tjaahh..behov ni vet... ( fast INGET till mig själv , jag loovar)

Men det blir ju rensat här lite då och då.. NU ska jag slänga och ge bort j-ligt mycket har jag bestämt.. Annica! Det kommer mera .. Var lugn för det!

Skickade J att handla lite lunch åt oss på Björnen.. Hon kom tillbaka och hade typ betalat 120 spänn för en sallad och en strips. Sniken som man är så går jag in för att kolla om dom har börjat med ockerpriser ? Hittade den nya stjärnan i kassan där..

Scenario:

Jag: - kostar verkligen en sallad och en strips 120 spänn?

Stjärnan: - Jaaa, striips och sås ja hondratjogo!

Jag: - Men det måste ha blivit något fel?!

Stjärnan: - Ingen farra, ...Vi bjuder det!

 Ehhhh... Ja.... eller oxo inte...

(Jag fick iallafall tillbaka lite peningar sen med Isch...)

Nu ska vi ha lite mys i soffhörnet jag och min kärlek...

Återkommer...



Av Åse - 12 oktober 2007 20:53

Jomen nu har jag nog bestämt mig! Här får det bli! Det var ju enkelt..

fan A! Du får sluta visa mig en massa nya sidor på nätet.. Hur ska jag kunna hinna vara o uppdatera på allt nu då ? ;=] Facebook och allt vad det heter!

Idag har vi varit och våldgästat på dagis ett par timmar. Varför fastnar man alltid i köket??? Jag sa nog att nej nu ska vi åka hem typ 17 gånger och en timme innan vi ens kom ur köket..hahaha...Sen blev det kaffe på trädgränd med lite klädkalas.. där var det en massa småprickar som vi gnussade oss emot..Sen har det varit fullt hus hela dagen och kvällen.. Scchhiooouu.. I morgon jobba.. Det ser jag fram emot..  Kanske man skulle ta och zzzzuzza lite nu då?   Jag ska lägga in en bild någon dag på en skitful katt..

Tjing..




Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards