Direktlänk till inlägg 17 juli 2008

Sisådär ja....

Av Åse - 17 juli 2008 18:12

Då har man gjort en himla massa dagsverken igen... Simmat och tränat har jag hunnit med oxo .. Varje dag faktiskt i 2 veckor.... ujjj va duktig man känner sig... Eftersom jag köpt mitt livs dyraste (prisvärda) löparskor oxo så känns det ju som man bör aktivera sig  varje dag för att det ska ha varit värt det... Mina benhinnor o rygg jublar iallafall!...

I morgon är det jobb som gäller igen.. Det är varannandags skift nu igen... suck... Som man bäddar..... Men jag har bara 3 pass kvar innan det bär iväg till Rättvik.. Gissa om det längtas... Nu är det bara vädergudarnas jobb kvar... Det SKA bli sol o varmt! Så de så!

Vad har hänt mer då? Neehh inte så mycket .. Dagarna går åt till att jobba o läsa min kurslitteratur...

jamen just de...Vann på travet igår.. HA! Första gången jag tippade seriöst.. Förr kollade jag på namnet, nu var jag liiite mer insatt faktiskt... Kunde iaf läsa tabellerna.. hahaha... Nu väntar jag på STORVINSTEN...

Det lär ju hända.. säääkert!

På Lördag är det butiksdags igen... hoppas det blir lite folk... Blir tråkigt annars...  Sen ska jag nog dricka lite vin på kvällen... Det var längesen det... Men mer blir det inte eftersom jag som vanligt arbetar på sönd...

Nämen fyy yva tråkig jag är nu ... Äh... Jgg ska gå o terrorisera Oskar o Mattias istället. ;O)

Tjingeling

*d*


 
 
Ingen bild

ejkej

17 juli 2008 22:42

jag åker till Rättvik ¨på måndag och blir där hela veckan..sen är min semester slut..=( när ska ni dit?
krams

 
Ingen bild

Anna

18 juli 2008 11:20

Nej, hoppas det blir MYCKET folk, inte lite! :o)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Åse - 22 oktober 2008 19:20

HEJ KÄRA LÄSARE! JAG HAR FLYTTAT..  NU BLIR DET ÄNNU TOKIGARE  :=) MISSA FÖR GUDSSKULL NU INTE DETTA! DÅ BLIR JAG UNHAPPY NYA SIDAN HITTAR NI HÄR   Nähäää!! Fan skit i det då för satan. Går ju inte att länka ... SUG PÅ DENNA DÅ! HÄR KOMMER DEN.. OR...

Av Åse - 20 oktober 2008 17:28

Av Åse - 20 oktober 2008 16:43

Jomen problemet är ju att JAG VILL! Men inte har tid :=)... egentligen... Självklart så fattar jag att som man bäddar får man ligga, det är inte det jag menar.. Jag har själv tagit på mig saker till höger och vänster bara för att jag vill bry mig om ...

Av Åse - 19 oktober 2008 20:18

Alltså jag hinner ju ingenting! Fredan var stressigare än väntat.. MM jobbade.. Själv hann jag knappt slänga in mina väskor förrän det var dags att hämta trötta och hungriga barn på dagis o skola.. Besöket på Ica blev en mardröm där både jag o W grin...

Av Åse - 17 oktober 2008 10:00

Jag har sånt flyt!... Yeah! Allting har gått som på räls... Jippi! 2 kurser avklarade denna vecka! Nu är det bara lunchbuffén kvar med dessert och allt,  sen blir det HEMGÅNG! Fattar ni vilket hallelulja moment det är för mig?!   Home sweet home!   ...

Ovido - Quiz & Flashcards