Alla inlägg den 10 juli 2008

Av Åse - 10 juli 2008 16:53



Jag hinner fan aldrig uppdatera.. å själv svär jag förbannelser över de som inte gör det! Helt f-kn unbelivable... Nåväl... Har jag något att förtälja då ? Neeehh.. Inte det heller.. Just nu känns det som jag bor på jobbet... Suck ... Men är man penningtarv så är man.... För jag SKA till Thailand igen innan året är slutt.. så deså!

Idag har jag varit "ledig" och uträttat allt jag inte hunnit de sista veckorna.. Ikväll ska vi på vandring på Sveg, i mórgon tänkte jag måla klart trappan och tradera lite, läsa installationsteknik, tvätta, fisa lite. ...Sova en skvätt oxo..... om jag hinner.... Tja det var väl allt de... Vilket jävla liv va?


Dagens slutsats:

Du vet att du har en dålig dag när du vaknar upp och inser att du glömt att somna.


*d*

Ovido - Quiz & Flashcards