Alla inlägg den 6 december 2007

Av Åse - 6 december 2007 20:54

va fan .. vad dåååålitt.... det var så jädra tråkiga uppgifter på provet... Typ 3 frågor som man kunde skriva nått på och sen bara MATTE!!! sinus och cosinus och impendans och effektfaktor hit o dit... lite mer koll trodde jag att jag hadde... jaja får väl domen i morgon eller på måndag.... Nya böcker fick jag med mig iallafall så jag har lite beachlektyr ;=) Ska läsa massor ... yeeah right!

Måste berätta oxo .... Jag köpte ett par så jädrans snygga byxor från Småfolk till W.... Synd bara att min dotter satte en av plupparna från midjesnöre i halsen.... Maj gad!! Ringde återförsäljare och tillverkare och var något bestört (eller ja,, det var M som ringde)

Dom drog in byxan direkt från försöljning och ringde från Danmark och var mycket förskräckta.. Kanon respons! Sen ringde dom igen och ville ha W:s storlek för dom skulle skicka en kartong med kläder som plåster på såren..

Werkligen proffsigt ;=)...  Men så ni vet! Kolla alltid barnens kläder...!! Ta bort alla snören och smågrejjer.. Det kommer jag kolla på allt nu!

Hemskt vad som kunde ha hänt .. Törs knappt tänka på det...

Behöver jag nämna att vi inte behövde betala byxan?!


Nu måste jag packa lite igen... Blir tungt dethär...


Kyss


*elmo*

Av Åse - 6 december 2007 08:46

Idag är det då alltså dags... För det största provet i min historia.... Jag är helt hyperstressad och det känns som om det går åt h-vete idag.. Men men.. det blir som det blir ... 3 tunga böcker på en månad med flera hundra formler åt alla håll och ovanför mitt huvud bildas ett stort ? Å nu ska allt ner på 3-4 blad liksom...  Men det stod i mitt horro idag såhär:

Sänk kraven på dig själv! Inte ens den mest amitiösa och envisa Jungfru skulle klara av allt du just nu har att ta itu med!... Hm.. det kan man ju tolka på flera sätt tycker jag... eller hur? Jag har tolkat det som att det går åt helvete iallafall... ©¿©

Måste packa på nått sätt idag oxo.. 6 pers som ska till Thailand på söndag... Vi jobbar ju varje dag fram till dess förutom idag.... Har inte ens plockat fram väskorna .. Tur man inte behöver så mycket med sig...Inte dom andra 5 iallafall.. Själv ska jag väl ha med mig 10 par skor och alla bikinis och 10 olika tröjor och ifallatt byxor ..osv... ;=)

Men jag tror jag ska skita i det denna gång o bara ta typ top och shorts.. Det var väl det enda jag använde av allt förra gången.. Det tar ju bara en dag att få allt tvättat och kostar 20 spänn för en hel säck. Då är det struket oxo.. Synd bara att det inte är några färger kvar på ett enda plagg när det kommer tillbaka. Pest eller kolera ...  TRjihooouu!


*elmo*

Ovido - Quiz & Flashcards