Alla inlägg den 1 december 2007

Av Åse - 1 december 2007 19:56

Idadg är man inte lika snygg som igår inte.. .Hade en lyckad demo igår kväll.. Det var så himla trevligt och underbara människor... Såååå kul! På något sätt lyckades jag oxo hamna på fest efteråt. Jag vet inte riktigt hur det gick till för jag var ju faktiskt på väg hem ett par gånger ju... M hämtade ju mig till och med nästan... Sen fick jag NÄSTAN skjuts hem.. Sen blev det ett par glas vin till (ja det fanns ju så mycket!) Sen var det nog ett löfte om en chaprinoska som gjorde att allt föll på plats... Tack för den AK!!, trots att den blev en sura sara till sist..*s* Men AJAJA`J vad mitt huvud värkte i morse när ja vaknade.. Å förkyld som aldrig förr.. Vad var det för vin egentligen?! Verkligen konstigt... Så skulle jag gå och jobba dessutom.... Maj gad! ..

14 alvedon senare så blev det rätt ok ändå!

Tänk att nu är det bara 2 veckor kvar till nästa huvudvärk.. haha!


Puss på er alla


*elmo*

Ovido - Quiz & Flashcards