Alla inlägg den 19 december 2007

Av Åse - 19 december 2007 16:15

Har jag fatt fingrarna ur... Vad har vi da gjort? Vi har gatt igenom hela Karon och katas shoppinggator sa nu kan vi dom utan o innan... Vi har varit i Kata Noi och badat en dag..Legat vid poolkanten.. Killarna har varit ute pa en dag i djungeln pa ATV (4 hjulingar)eftersom Andreas fick badforbud efter 3 timmar hos farbror doktorn som var en hon.. Penicillin och orondroppar och inget bad pa 3 dagar.. Men nu ar det iallafall battre... Idag fick han aka vattenskoter sa blev han oxo lite gladare... Det ar skont att slippa julstressen... Fla,t att vi glomde lamna julklapparna kara kollegor... vi som hade fixat sa fiiina grejjer.. jaja,,, Ni fick val fina saker anda...Ungarna har blivit riktigt haj pa att pruta nu ..Andreas skoter det bra at mor sin .. Han prutar sa det strar harliga till minsann nar mamma vill ha nogot.. Oh come oooon.. Im just a little boooy! Sager han ...hahaha.. VI har handlat mer an vi borde kan jag arligt saga.. Vi blev tvugna att kopa en megastor resvaska idag for annars far kladerna inte plats... Wilda o Lowe har fatt massagetanterna pa fall sa dom springer o bar pa dom hela dagarna.. Dom har tom lyckats fa flata haret pa Wilda.. Jag trodde inte mina ogon.. JAg har bildbevis men nu helt plotsligt sa funkar inte grejjen pa datorn (halet ni vet) sa jag kan inte fixa in dom.. Inte kan jag fraga mannen i repan heller for han fattar da nada.. TUK TUK har vi akt 100 ganger och Wilda sager önhnönhnönhnönh nar vi aker ,...Men nu borjar barnen lessna och vill aka hem sager dom.. Ja, faktiskt sa borjar det narma sig hemresa och det ska anda bli skont att komma hem till sitt igen... Det ar ett helt foretag att resa med 4 barn vill jag lova.. Dock far vi mycket berom var vi an kommer for vilka fina och duktiga barn vi har .. Det ar sant .. Andreas och Johanna ar till stor hjalp med sina smasyskon....Sa nu kommer det inte att skrivas sa mycket mer innan vi kommer hem... Jag ska aka pa SPA en dag och vi har bokat in marknad pa lordag (Igen ja) Kanske ska vi fiska kraftor oxo..Annars blir det bara att ladda for hemresa..Puss pa er alla darhemma fran oss alla.. Tack for alla inlagg..#elmo#

Ovido - Quiz & Flashcards