Alla inlägg den 12 december 2007

Av Åse - 12 december 2007 16:23

so far so good.... jag tors da inte beratta nar vi vaknade idag... ok da... 12.40 Shit! Full frt blev det... sen drog vi ivag for frukost.. vilken var eminent som alltid.. sen ner pa beachen.. det var kanon harligt... perfekt for barnen med lite halvmulet...  efter 3 timmar dar sa begav vi oss till hotellet och fick massage.. ja det var ju M som skulle men W la sig oxo dar och fick massage... A hon lag fan kvar och njot... ni som vet hur hon ar fattar ju vad det ar for prestation.... maj gad lixom... helt otroligt... nu har vi varit ute pa lite town shopping... det finns ju sa mycket man vill ha ..det ar kepsar och kjolar och skor och bikinis och klader overallt... Det blir lite av varje... MEn vi sparat det mesta till KAMALA marknad dit vi ska pa fredag.. Det ar sa billigt dar att man skams nar man prutar...Men man ar ju en riktig hynda som sagt  :+).. hehehe......

NU ska hippin ga o leta upp en frisor.... Jag ser ut som ett svin i skallen sen jag klippte mig sjalv...Sen ska jag suga pa en drink...

Uppdaterar igen i morgon.../

Ovido - Quiz & Flashcards