Direktlänk till inlägg 3 juni 2008

What´s up....

Av Åse - 3 juni 2008 15:28

Rastlös..... hela dagen inomhus med overhead(vad var det ja sa) och grupparbeten.... ja ok det var väl inte en katastrof direkt, det var ju faktiskt ganska intressant bitvis... men det är ju såå härligt utomhus!

I morgon kommer iallafall La familia hit och sover över... *längtar*  Sen drar vi ner till stora huvudstaden för att fira en student.. Nu har man en färdig psykolog i familjen.. Kan ju kanske behövas  :=)

Tja vad ska man ta sig till med nu då??... Funderar på att gå ner på kupolen o strosa lite.... Kanske imundiga en stor härlig glass från glassbaren... Det är ju så mycket gott där! Ahhh.. glass det gillar jag.... Just nu är jag SÅÅÅ fruktansvärt sugen på pizza.... Sitta ute på en servering och njuta med en kall cola...Men nej... det vågar jag inte.. Då slutar det väl på akuten..lika bra att låta bli... En fräsch sallad och lite kyckling får det nog bli.. mums det med :=)

Jaahaa... äh nu ska jag möta solen!

*D*

 
 
Ingen bild

ejkej

3 juni 2008 16:04

de är full rulle nu..vi måste parta snart igen..=)

kram

 
Ingen bild

Norrpans

3 juni 2008 20:19

Ta inte mango kulglassen bara, det blir bara ett stoooort lager fett uppi gommen! RÄSUT!

 
Ingen bild

Anna

4 juni 2008 09:39

Joo, ta mango! Det är ju helt perfekt om fettet stannar i gommen och inte åker ner i magen! :o)

 
Ingen bild

GoodessELniceass ;)

5 juni 2008 00:23

Inget nät..grannen har ju flyttat! Vägrar skaffa...det må finnas nån dum jävel m oskyddad här omkring =)
Tack för den underbara maten =D
Missade helt lördagen - blev lite mycket i en båt... Next time babe!!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Åse - 22 oktober 2008 19:20

HEJ KÄRA LÄSARE! JAG HAR FLYTTAT..  NU BLIR DET ÄNNU TOKIGARE  :=) MISSA FÖR GUDSSKULL NU INTE DETTA! DÅ BLIR JAG UNHAPPY NYA SIDAN HITTAR NI HÄR   Nähäää!! Fan skit i det då för satan. Går ju inte att länka ... SUG PÅ DENNA DÅ! HÄR KOMMER DEN.. OR...

Av Åse - 20 oktober 2008 17:28

Av Åse - 20 oktober 2008 16:43

Jomen problemet är ju att JAG VILL! Men inte har tid :=)... egentligen... Självklart så fattar jag att som man bäddar får man ligga, det är inte det jag menar.. Jag har själv tagit på mig saker till höger och vänster bara för att jag vill bry mig om ...

Av Åse - 19 oktober 2008 20:18

Alltså jag hinner ju ingenting! Fredan var stressigare än väntat.. MM jobbade.. Själv hann jag knappt slänga in mina väskor förrän det var dags att hämta trötta och hungriga barn på dagis o skola.. Besöket på Ica blev en mardröm där både jag o W grin...

Av Åse - 17 oktober 2008 10:00

Jag har sånt flyt!... Yeah! Allting har gått som på räls... Jippi! 2 kurser avklarade denna vecka! Nu är det bara lunchbuffén kvar med dessert och allt,  sen blir det HEMGÅNG! Fattar ni vilket hallelulja moment det är för mig?!   Home sweet home!   ...

Ovido - Quiz & Flashcards