Direktlänk till inlägg 11 juni 2008

Hur mycket orkar man? (bara klag)

Av Åse - 11 juni 2008 10:59

OBS! Med risk för uppror över anonymiteten igen så måste jag ändå få skriva av mig...


Så fort man börjar känna sig lagom tillfreds med livet så smäller det.. Varför är det så?.. Livet är tufft ..javisst.. men ibland undrar jag hur mycket man ska tåla......Det finns en person i mitt liv som jag valt bort för att inte bli helt jävla psykiskt förstörd (ok jag är ju det redan, men ändå!) .. På något sätt hade jag lyckats acceptera att det måste bli så och känna mig skapligt trygg igen... tror ni inte på självaste fan oxo att människan(läs djävulen) dyker upp här utanför mitt hus!! Som om ingenting hänt! Känslan då går inte att beskriva, men ni får tänka er att er värsta mardröm just slår in! Olika minnen spelas upp som små filmsnuttar i ultrarapid. Huvudet blixtrar och kräkan sitter i halsen...Jag blev helt kall o bara skakade.. Å va gör man då när man har huset fullt med barn och man inte vill ställa till med ett herrans liv?

Kunde inte vara kvar hemma ens... Å var ska jag ta vägen?... Plötsligt så är man ensammast i hela världen... Så kändes det... Jag blev helt totaly förstörd. I morse när jag kom hem var plågan iaf borta.. Jag vet inte hur, men jag bryr mig inte heller.... Jag vill inget veta...Nu kommer jag dessvärre gå å oroa mig resten av livet för att DET ska dyka upp varsomhelst närsomhelst.....Jag hade hoppats på att DET flyttat till världens ände!

När ska man nånsin få lugn och ro i själen..... suck..


Nu ska jag gå ut i skogen å skrika högt!



 *D*

 
 
Ingen bild

Norrpans

11 juni 2008 14:54

Hos mej är du ALLTID välkommen! Puss

 
Ingen bild

Anna-Karin

11 juni 2008 17:21

Hos mig med!!
Kram

 
Ingen bild

Anna

12 juni 2008 08:01

Same same. Instämmer med föregående talare. Kläm!

 
Ingen bild

muZen

13 juni 2008 11:53

Fyy F-N va jobbigt med såna dära människor som får en att må kattskit.
Såna gånger önskar man att det fanns skottpengar... :0P
Säg till DET att dra längre ner än h-vetet å brinn sakta på vägen ner. :)

 
Ingen bild

Puman

18 juni 2008 01:38

Nämen usch!
Ring nästa gång så ska jag komma och bomba lite ;)
Tränade i helgen och lyckaddes göra en hel del skada med några kottar =P

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Åse - 22 oktober 2008 19:20

HEJ KÄRA LÄSARE! JAG HAR FLYTTAT..  NU BLIR DET ÄNNU TOKIGARE  :=) MISSA FÖR GUDSSKULL NU INTE DETTA! DÅ BLIR JAG UNHAPPY NYA SIDAN HITTAR NI HÄR   Nähäää!! Fan skit i det då för satan. Går ju inte att länka ... SUG PÅ DENNA DÅ! HÄR KOMMER DEN.. OR...

Av Åse - 20 oktober 2008 17:28

Av Åse - 20 oktober 2008 16:43

Jomen problemet är ju att JAG VILL! Men inte har tid :=)... egentligen... Självklart så fattar jag att som man bäddar får man ligga, det är inte det jag menar.. Jag har själv tagit på mig saker till höger och vänster bara för att jag vill bry mig om ...

Av Åse - 19 oktober 2008 20:18

Alltså jag hinner ju ingenting! Fredan var stressigare än väntat.. MM jobbade.. Själv hann jag knappt slänga in mina väskor förrän det var dags att hämta trötta och hungriga barn på dagis o skola.. Besöket på Ica blev en mardröm där både jag o W grin...

Av Åse - 17 oktober 2008 10:00

Jag har sånt flyt!... Yeah! Allting har gått som på räls... Jippi! 2 kurser avklarade denna vecka! Nu är det bara lunchbuffén kvar med dessert och allt,  sen blir det HEMGÅNG! Fattar ni vilket hallelulja moment det är för mig?!   Home sweet home!   ...

Ovido - Quiz & Flashcards