Alla inlägg den 8 januari 2008

Av Åse - 8 januari 2008 21:51

Ja se där ja... då har man kommit ett steg närmare sin karriär... är klar med elektroniken nu .. prov imorgon... går nog inte såååå bra då jag suttit hela dan och retat upp halva styrkan till max när jag blandade ihop lampor med skruvar??? Jag var så irriterad när jag kom ner idag: Sen. glömde maten (GI) och det snöade tvättlappar (såklart).. Sista timmen skulle jag rita upp några ritningar och föklara ett par andra... - Vad är det här för jävla SKRUVAR då ? sa jag... (8 st ) Alla tittade på mig som om om jag var helt j-la dum någonstans...-Skruvar??.....-Jaa!... Det är ju skruvar här! Mitt på ritningen!!

-Vad fan menas med det ?

-öhhhh...- Det där är dina baklysen! Jaaaaaaaavisst ja.. Ja h...ehhh... det var ju det ja mena... (eller hur)???!?

Sen skulle det in en lysdiod och förkopplinsresistor och en RC krets och hit o dit.. .AHHHHH... maj gad... Ska man bli bagare eller ?... Fan va kass jag är !! Zenerdioder och effektivvärden och förstärkarströmamr och allt vad det nu är ....

JAG SUGER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

stenhårt

!


Usch!

*elmo*

Ovido - Quiz & Flashcards