Alla inlägg den 2 januari 2008

Av Åse - 2 januari 2008 18:27

Julen och nyår har fortlöpt utan besvär...(förutom en stor-fet bula i huvudet, en krossad blålilagrön armbåge och några demolerade tår)


Är i Borlänge igen då... Skulel åka i morse vid 5 men vaknade kl 3 av att mitt huvud höll på att sprängas i bitar... (kan det vara fredagsvurpan som spökar?) I alla fall så letade jag i hela huset efter alvedon.. HIttade sen vid 7 tiden och gick o lade mig igen... VAknade typ 10.30 ouups... Då var det bättre så då for jag iväg... När jag kom ner så for vi på shoppingtur jag och sister... Hitta en overall som jag letat efter länge nu till W.. Köpte den direkt.. Sen var vi på HM å då stal jag nästan en tunika!! Vi letade bland rea grejjerna (såklart) och jag hittade en tunika (också den hade jag spanat på sen länge) för bara 49:- så den hängde jag på armen.. sen strosa vi runt ett tag och så sa jag : Nej nu får det vara nog med rea , nu går vi! Så gick vi ut.. Snacka om att det tjöt!! Å innan vi fatta att det var jag... Ahhhh... jag blev helt svettig.... erhhhhehheheh....  Jag vet ju själv vad man tänker om andra när det piper om dom ! Fy då!

Idag fick jag reda på att jag var godkänd på provet oxo.. Wihoouuu.. Hela 90% rätt.... Det känns som om många strips har förflyttat sig från utrymmet mellan tuttarna till lite långt ner i magen..

Nu är det bara resten kvar då... Nu måste jag hjälpa min arma syster .. som för övrigt har köpt sig en sproilans ny kontorsstol.. KONTORSSTOL!!! fatta va?! När man lixom behöver ny säng, nya gardiner, diskställ, ny stekspade, borste, toapapper, handdukar, stekpanna, kaffebryggare jamen You name it! jag blir alldeles trött...(Den var iallaflal skön att sitta i )

Det kan hon ju behöva nu när hon måste laga våra datorer som slutat fungera .. jo nu har den bärbara lagt av oxo..  jag fattar inte vad det är för fel... så nu blir det inte skrivet varje dag här...

Puss i ljumsken på er alla mina godingar..

*elmo*

Ovido - Quiz & Flashcards