Alla inlägg den 16 januari 2008

Av Åse - 16 januari 2008 13:39

magsjuka.... har klarat mig från det så länge nu men nu kom den.. HAr legat helt utslagen i 2 dagar och börjar så smått repa mig... Ahhh.. JAG FÖDER HELLRE BARN!! Sen var det dags för nästa i familjen.. Vi får se nu om alla får det eller inte .. Så ingen skola denna veckan såklart...

hrm... Ska tillägga här nu att min syster ringde i Lördags och berättade att hon hade brutit benet på sin lilla resa till Åland...(farligt med höga klackar)  Aj fan tänkte jag... HAde ju lixom riggat hela lägenheten med diverse attiraljer innan jag åkte.. Oookeeejj... men jag sa inget... Hon ringde dock efter 20 minuter igen och undrade vad mer jag hade gjort (än att skruva ur lampan på toa och satt plastfilm under ringen) så hon inte behövde bryta andra benet.... Inget... inget alls... Efter 20 min så kom ett sms.. - Var fan har du gömt toapapperet???? VAddå?! Duger det inte med en trave rustablad i små portioner?? Det var ju synd att jag hade slängt upp dom längst upp längst in ovanpå ena garderoben.. Hon fick ju ringa på grannen Parkas som kom och hjälpte till... HAn hittade oxo halva redskapsboden i kylen efter att ha blivit anfallen av diverse yoghurt och mjölkförpackningar.. Men ärlig som jag är så sa jag ändå att hon borde skaka ur sängen innan hon la sig(knäckebröd)... Så hon slapp dammsuga med ena benet i paket... Väntade spänt på när hon skulle dricka kaffe bara.... Men det kom aldrig någon reaktion.. Tydligen är det gott med kardemummaffe?? Vad vet jag...

Kanske tur att jag var hemma den här veckan....


Nu ska jag gå o måla en vägg..


elmo alias "RSFU"molin

Ovido - Quiz & Flashcards