Alla inlägg den 12 januari 2008

Av Åse - 12 januari 2008 15:16

utan några måsten.. Förutom att jag ska få en spruta, och hinna träffa mina vänner en liten stund iaf... A har redan varit här och det är såååååå skönt att få sitta och svamla bort några minuter...

Provet gick bra tillslut iaf 80%, så jag fortsätter väl ett tag till... ;=)

Förövrigt så är det bara strömavbrott just nu hos mig så jag ska inte laga någon mat idag och inte dammsuga.. Absolut inte öppna någon elektronikbok och inte gå brorundan heller.. NU ska jag beställa thaimat.. vräka i mig den .. Sen kommer M & O för att se min feta häck (som hon så fint uttryckte det) och sen ska jag åka till I och chilla ikväll tror jag...



Ja just det ... Den årliga Kryssningen är på gång för alla som undrat... Jag ska bara kolla upp det sista så kommer infon sen... KUL KUL!!


Tjah Bah....

*elmo*

Ovido - Quiz & Flashcards