Alla inlägg den 17 september 2008

Av Åse - 17 september 2008 19:20

Dagarna rullar på.... fullt upp på skolan.. Det går riktigt bra faktiskt för att vara jag :=) Jag hoppas på att 2 kurser ska vara klara på fredag....

Idag har jag rassat runt på kupolen och handlat födelsedagspresenter och annat gojs.. Var inne på PANDURO.. läääänge lääänge... Ahhh jag bara njuter när jag går där inne.. Å gråter, för att jag vill ha precis ALLT!!! Det blev i allafall en kasse med prylar till mitt decoupageprojekt... Vi får välan se hur det går...

Fullt upp med alla traderaauktioner som är klara har jag... Som vanligt så undrar jag VARFÖR i -hvete jag utsätter mig ens? Men den här gången verkar ju alla ha fått pippi på att trycka på KÖP NU... Satte in auktionerna på söndagen och på måndagen hade mer än hälften sålts! Shit! Jag e ju inte ens hemma.... Det blir till att skicka mm att packa o posta... Tja det är ju iaf 750kr på nolltid :=) Men det finns ju oändliga mängder som skulle behöva fotas hemma hos oss...  Ska väl ta tag idet sen... I helgen blir det fullt upp igen.. Barnkalas ( Lowe), födelsedagsdisco(Johanna), elinstallation (cilla vill ha lyse),decoupage (andreas skåp), partydemo, målning, å så ska vi installera belysningen i trappstegen...Äntligen! Så det är full rulle kan man säga... Det blir ingen utgång alltså för min del... Men jag orkar inte heller så är det med det! Förkylningen verkar ju ha bosatt sig i min näsa o lunga... En cider så svimmar man väl...  Resten av tiden ska jag ligga på sofflocket o sväva..

Sen är det snart måndag igen... Jahapp.. Nu ska jag göra något vettigt...

Tjingeling...

*d'

Av Åse - 17 september 2008 11:03

5 saker i min frys

- fisk

- bullar

- kantareller

- kyckling

- bär



5 saker i min garderob

- 100 par skor

- 20 jackor

- 2par ...2PAR! jeans..

- ännu mera skor

- fula kläder



5 saker i mitt badrumsskåp

- mediciner

- ett lager shampoo

- frisörsaxar

- allt utom en nagelklippare

- badsalt och badbomber



5 personer jag utmanar vidare:(sorry girls, men skyll på Annica!)

ejkej

Milfen

Puman

Muzen

Tina J

Ovido - Quiz & Flashcards