Alla inlägg den 9 september 2008

Av Åse - 9 september 2008 10:27

Efter en trevlig kantarellhelg i Norge så blev man liggande i feber och värsta sortens snuva.. Kände iofs redan i fredags att det bådade illa men man ville ju inte missa kantisarna... Suck... Kan man aldrig få vara frisk i mer än en vecka?  Nu hopar sig arbetet runt omkring mig igen och man blir ju inte direkt friskare av det...  Måste nog göra en lista på allt som ska göras ...  Så man kan pricka av menar jag...  Den dagen jag får tid och lust.... Jag måste väl bita ihop och dra till Borlänge i morgon fast jag inte orkar egentligen... Känner att tiden börjar bli knaper (heter de så?)knaprig?.. jaja...  Får väl se om W är så pass frisk att hon kan gå till dagis... annars blir det ju ingen avfärd iallafall.. ... Skönt att få vara hemma förvisso, men som sagt så vill jag bli klar nångång...

Nu ska jag gå o se om jag orkar plocka undan lite i köket.... Göra en brasa oxo innan jag fryser häcken av mig :=)

Klag klag klag klag klag........ Återkommer när jag har en bättre dag.


Tjingtjong.........

                                                  
*d*

Ovido - Quiz & Flashcards