Alla inlägg den 11 september 2008

Av Åse - 11 september 2008 14:38

Har jag hittat laddaren till digitalkameran.. Så nu ska det traderas! Tråkigt att det är blä att fota fota fota och lägga upp bara... Har så mycket att göra känns det som... Asch då.. Så hamnar man här?!  Ja ni märker ju att dte inte blev någon skola denna veckan heller.. Skit! Jaja ... är vi sjuka så är vi... lika bra att vänta ut det... Men jag har ju inte TID!! Manjana manjana..


Iallafall så blev mitt köksbord + stolar ganska bra då.. Ska ladda upp en bild ikväll så ni får se... Duger till att sitta o kleta med maten iallafall... :=)  så då är det väl dags för något annat nu då??.. Här finns det att göra må ni tro.. Nu måste jag bli klar med ungarnas rum först... I kväll ska vi tömma klart rummet som Adde ska få... Sen ska det målas o tapesteras o byggas garderober och målas möbler och bytas rum kors o tvärs..och sist men inte minst ÅKAS på IKEA! Jomenvisst!  Det är ju kul det!


SEN, blir det resten av huset har min käre man lovat mig... Fast han sa ju inte när SEN var.. Jag har iallafall satt en deadline! Före jul ska det vara klart.. Då kanske det är klart till nästa sommar om jag känner oss rätt...

Grejjen är att jag hittar bara på nya saker hela tiden... Det fylls på kan man säga..Spa´t som skulle varit klart för 3 år sedan är ju bara halvvägs... hrrmm.. ja jag vet ...seeeeeg... men jag vill ju göra det själv! ... fan att det ska vara så svårt att göra en bänk och ett handfat... Jag fattar inte ! det sista jag gjorde var att inse att bottenventilen inte passade i min glasskål som skulle bli ett handfat.. Då lixom blev det jättejobbigt.... men nu har jag iaf kommit på en lösning som inte kostar multum.. så snart så blir det :=)

Ja ...nej, nu ska jag ta och bestämma mig för en praktikplats och skaffa mig ett lärlingsjobb så det är bäst jag slutar blogga.... Jag lär ju skaffa mig ett bra jobb om jag ska få nån städerska nångång ;=)


Puss på er...

*d*

Ovido - Quiz & Flashcards