Alla inlägg den 14 september 2008

Av Åse - 14 september 2008 18:56

Sådär jah... då fick man äntligen 5 min över så man kan sätta sig vid datorn.... Minrygghåller på att mörda mig efter att ha utövat en hel del kabeldragning halva dagen.. Det måste ju uslas ... så är det bara :=)

Helgen är förbi.. swosch så var det med det.. Å inte har jag hunnit med hälften på listan.... Jag har fotat säkert 50 plagg som ska ut på tradera men inte haft tid att lägga ut en enda.. Tänkte jag skulle göra ett ryck nu iaf... Mannen i huset städar så det är väl bäst man håller sig undan ;=)

Målat har jag oxo gjort... Lite skåp(helvetes fult furuskåp såklart hahaha) o prylar som jag hittade när vi tömde rummet under garaget.. Tänkte göra ett coolt skåp till min son.. Han ser fortfarande skepisk ut , men jag hoppas han inte gör det sen... Det blir lite decoupage med pinuppor och lite rockabillytema iaf... Ni får se när det är klart... Packa måste jag göra ikväll med... Måste ju dra i morgon igen... Nu får det vara nog med sjukdomar för min del... Sjuk eller inte, jag åker ändå... Sen har jag skola hela veckorna och massor av jobb på helgerna så det blir hårdkörning hela sep och okt.... Pengarna ramlar ju inte in av sig självt... Däremellan tänkte jag klämma in 3 födelsedagar 2 döttrar o 1 son(dåligt planerat)och få klart hallen och rummen oxo.. Ja det ska nog  gå.....

Ja vi får höras igen i veckan ... Nu måste jag tradera lite .. Jamen just det ... Bild på mina fiiina köksmöbler ... hahaha... som sagt dom duger att kleta smör och jordgubbssylt på ...och UNDER...

Seee ya all....

*d*

Ovido - Quiz & Flashcards