Direktlänk till inlägg 13 december 2007

Rapport fran varmen...

Av Åse - 13 december 2007 15:50

Idag har vi inte gjort sa mycket inte ..Solat (nu borjar man bli brun pa allvar) Atit,(slyna),solat( hynda), badat (gottegris) och fatt massage saklart.(hynda igen) vi har val shoppat igen oxo (inte bqara jag inte) ..Det ar lixom oundvikligt har! Ajajajaj vad mycket man vill ha somsagt... Barnen njuter o mar gott dom... Herregud ja... W ar sa fullt upptagen med att florta... I gar kvall nar vi satt pa internet cafe sa glomde vi bort henne ...(oooups) helt plotsligt kom vi pa! Var fan e W?? BORTA!! PANIK.... jamen da hade killen i affaren bredvid tagit hand om henne och holl pa att underhalla henne med att riva i butiken typ...  hon var sa nojd sa.... det finns inga som ar sa barnkara som thailandare.. dom haller pa o bar W hela tiden och vaktar och pysslar .. helt underbart..

I morgon som d\sagt sa har vi planerat en heldag pa stranden och sen marknad pa kvallen.. Pa lordag tankte vi dra vidare till Koh Lanta som vi blev tipsade om att det skulla vara en underbar o men Pis and kvaiet! Det tar ett par timmar med bat fran Phuket town... Sa far det dock bli for att komma till naturreservat med kritvit sand och bungalow direkt pa stranden... Vi langtar inte hem AN alltsa....

Glomde att beratta att vi hamtade vara glasogon igarkvall... Snacka om snabb affar.. Det tog EN dag.. Dom ar kanon... Jackorna ar dock lika fula som dom var innan...

Laddar upp lite bilder nagon dag framover ... Ar sa himla trott nu sa jag orkar inte ... MIiss u my friends..

MERA INLAGG!


Puss



*elmo*

 
 
Ingen bild

Annica

13 december 2007 16:08

Åh va härligt att få lite värme från er nu när vi håller på att frysa tårna av oss här hemma. Tack!!
Miss U. Puss

 
Ingen bild

plumbergirl

13 december 2007 17:35

Vit sand, bungalows, shopping, massage...ja du, inte e det synd om dig iallafall...Hoppas du har det kanoners...Puss min vän

 
Ingen bild

Annica K

14 december 2007 14:17

i kväll är det julbord som ni missar... man får väll prioriter!!!! :) Ha det gött ni och skicka lite värme till oss för här är det s..n kallt...

 
Ingen bild

ak

14 december 2007 15:50

ha det bra från Johnny :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Åse - 22 oktober 2008 19:20

HEJ KÄRA LÄSARE! JAG HAR FLYTTAT..  NU BLIR DET ÄNNU TOKIGARE  :=) MISSA FÖR GUDSSKULL NU INTE DETTA! DÅ BLIR JAG UNHAPPY NYA SIDAN HITTAR NI HÄR   Nähäää!! Fan skit i det då för satan. Går ju inte att länka ... SUG PÅ DENNA DÅ! HÄR KOMMER DEN.. OR...

Av Åse - 20 oktober 2008 17:28

Av Åse - 20 oktober 2008 16:43

Jomen problemet är ju att JAG VILL! Men inte har tid :=)... egentligen... Självklart så fattar jag att som man bäddar får man ligga, det är inte det jag menar.. Jag har själv tagit på mig saker till höger och vänster bara för att jag vill bry mig om ...

Av Åse - 19 oktober 2008 20:18

Alltså jag hinner ju ingenting! Fredan var stressigare än väntat.. MM jobbade.. Själv hann jag knappt slänga in mina väskor förrän det var dags att hämta trötta och hungriga barn på dagis o skola.. Besöket på Ica blev en mardröm där både jag o W grin...

Av Åse - 17 oktober 2008 10:00

Jag har sånt flyt!... Yeah! Allting har gått som på räls... Jippi! 2 kurser avklarade denna vecka! Nu är det bara lunchbuffén kvar med dessert och allt,  sen blir det HEMGÅNG! Fattar ni vilket hallelulja moment det är för mig?!   Home sweet home!   ...

Ovido - Quiz & Flashcards