Direktlänk till inlägg 20 januari 2008

Lite skratt idag istället...

Av Åse - 20 januari 2008 14:08

-Vad är skillnaden på modig och stake? -Modig: Det är att komma hem efter en tur på krogen med polarna, bli anfallen av frun med en kvast som tillhygge, å våga säga: -Städar du än eller ska du ut å flyga en sväng? -Stake: Det är att komma hem sent från krogen efter en kväll med polarna och lukta dam-parfym, rapa öl, ha läppstift på kragen och daska frun i röven och säga:-Jaha, då var det din tur då tjockis"


Keike pääista huva yksi paraplyiä ta rumpolainen...Eiisa teiää peitää. Är finska och betyder "om du har ett paraply i rumpan, öppna det inte!"


*Garv*  www.youtube.com/watch?v=rfh6q3HXnJ0


asgarvsvarning på denna :

http://www.familjeliv.se/Forum-5-97/m27252159-2.html  

LÄS HELA DEN TRÅDEN.. GARVAR FORTFARANDE SÅ TÅRARNA SPRUTAR!!

 
 
Ingen bild

Anna-Karin

20 januari 2008 19:37

Vad skönt att den här dagen varit bättre.
Jag frågade A imorse om han varit med men han sa nej. När jag nu läste i din blogg och ser att han var med så gick jag i taket nästan.
Han sa att det var T:s ide och att t gömt sig när du kommit ut.
T:s pappa sa inget när jag kom och ändå frågade jag hur det varit....
A skäms ganska mycket nu och jag har sagt att det är lekförbud med T den här veckan. Hård mot de hårda;-)
Kram

 
Ingen bild

elmo

20 januari 2008 21:09

jag skulle mera vilja skylla på det du sa.. det är jäääävligt dålig koll på vissa andra... jag har ganska bra insyn från mitt köksfönster serru :=)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Åse - 22 oktober 2008 19:20

HEJ KÄRA LÄSARE! JAG HAR FLYTTAT..  NU BLIR DET ÄNNU TOKIGARE  :=) MISSA FÖR GUDSSKULL NU INTE DETTA! DÅ BLIR JAG UNHAPPY NYA SIDAN HITTAR NI HÄR   Nähäää!! Fan skit i det då för satan. Går ju inte att länka ... SUG PÅ DENNA DÅ! HÄR KOMMER DEN.. OR...

Av Åse - 20 oktober 2008 17:28

Av Åse - 20 oktober 2008 16:43

Jomen problemet är ju att JAG VILL! Men inte har tid :=)... egentligen... Självklart så fattar jag att som man bäddar får man ligga, det är inte det jag menar.. Jag har själv tagit på mig saker till höger och vänster bara för att jag vill bry mig om ...

Av Åse - 19 oktober 2008 20:18

Alltså jag hinner ju ingenting! Fredan var stressigare än väntat.. MM jobbade.. Själv hann jag knappt slänga in mina väskor förrän det var dags att hämta trötta och hungriga barn på dagis o skola.. Besöket på Ica blev en mardröm där både jag o W grin...

Av Åse - 17 oktober 2008 10:00

Jag har sånt flyt!... Yeah! Allting har gått som på räls... Jippi! 2 kurser avklarade denna vecka! Nu är det bara lunchbuffén kvar med dessert och allt,  sen blir det HEMGÅNG! Fattar ni vilket hallelulja moment det är för mig?!   Home sweet home!   ...

Ovido - Quiz & Flashcards