Alla inlägg den 18 augusti 2008

Av Åse - 18 augusti 2008 19:25


No. 1  Tjocka Berta-skiten


Bäst tillämpad på allmänna toaletter. Du sitter där i godan ro när du helt plötsligt släpper lös en samling högljudda, gasiga laddningar från kanelröret som bryter tystnaden som maskingevärseld. Killen i båset bredvid faller till marken som en veteran från Vietnamkriget, medan han håller i sitt paraply som en AK. Sabla kommunister.........


*d*

Av Åse - 18 augusti 2008 18:17

Skulle åka 5 och vaknade 8... hur går det ihop? Nej.. såklart.. det gör ju inte det.. Suck... Jag e nog pånyttfödd.... TRÖTT-pånyttfödd alltså... Världens lataste människa tror jag... Iallafall kom jag ju ner tillslut... Bara för att konstatera att jag fått en tung kurs i CAD... Stackars tangentbord.... Mitt tålamod har inte varit det bästa alls... PMS kanske??

Kände mig ändå lite manad att rassa runt inne på kupolen efter skolan och inhandla lite skolkrafs till Flicksen.. Hade bara förträngt hur jäkla kräsen vissa i familjen är så det blev mycket fotande och skickande av mms innan det var klart.. Sen skulle ju alla block o pennor o grejs matcha väskan, och sen kom jag på att det var lika bra att jag köpte ett nytt regnställ till L oxo... Med tanke på väderprognosen och den jädra lappmarken man bor i... Summa summarum: EttTusen SEK på en timme...  Jahhhapp...

Naturligtvis ringde min kära syster och ville ha mat från donken oxo.. Jag som bestämt mig för att inte glufsa i mig sånt...!!! Va fan då! Vad ska man göra då?? Sitta o titta på ?.. Jaa..det var iallafall precis vad jag gjorde... Med min lilla matlåda med hemlagad köttfärslimpa.... Men det sved ska ni veta .. hahaha....

I morgon åker jag hem igen efter skolan... Skönt de... men tråkigt att behöva åka 25 mil återigen...  Thats life!


Bye!


*d*

Ovido - Quiz & Flashcards