Alla inlägg den 4 augusti 2008

Av Åse - 4 augusti 2008 13:36

Nå då var man tillbaka till verkligheten efter en KANON semester!! Den bästa på fleeeera år... Sol nästan hela tiden.. Bästa sällskapet, snälla och glada barn och en massa god mat , skratt men oxo att få bara vara..... Trots att jag aldrig kom iväg på vare sig bio, Lasse Stefanz eller Lars Kristerz ja eller just nånting annat heller.. Vem orkar gå sååå långt? :=)Fredagen var ändå helt klart bäst på hela veckan.. Makkan! U rule!! Jag skrattade så jag har kramp än.. Synd bara att vi aldrig fick tag på några F***biljetter.. Nästa år då ska vi minsann oxo ha sånna.. Annars får svempa dela med sig.. Å tack W för skjutsen i din raggarbil.. Det är inte alla som står ut med 2 galningar i bikini som PROMT ska på clas ohlson o köpa glödlampor! Nästa gång får du skjuts av oss ;=) Kanske....

Ja jag skulle kunna mässa i evighet om allt tokigt å alla som förgyllde veckan.. ´Men det ska jag inte tråka ut er med.. TACK ALLIHOP! säger ja bara.. Svampplockning i norge nästa månad ser vi fram emot nu..

Sorgligt men sant ..

Nu ska jag gå över till mina studier igen... .På återhörande.

*d*

Ovido - Quiz & Flashcards