Alla inlägg den 7 augusti 2008

Av Åse - 7 augusti 2008 19:44

Kass på att uppdatera är jag.. jag vet....

Måndag: Segt som kola.. Svårt att komma igen efter semestern... Ingen motivation.. Längtar bara hem hela tiden... Gör väl ett halhjärtat ryck iallafall.. Simma 60 längder fast jag inte alls tyckte det var roligt...

Tisdag: Bestämmer mig för att bita ihop!! Nu jävlar vill jag bli klar! Vill hem hem hem....fokusera, fokusera... Sitter nästan hela dagen med installationsprogrammet och hinner faktiskt klart och lämnar in alla 16 uppgifterna... Firar med att simma 60 längder hungrig som en varg...

Onsdag: Riktigt lyckad dag i skolan.. Kom igång och ritade mitt "hus" med alla förteckningar och hann faktiskt börja dra rören oxo....Knivigt och hade noll koll i början och ilsknade till ett par gånger men slutade faktiskt  innan verktygen började flyga omkring... Rätt ok ändå.. Åkte på kupolen och inhandlade lite presenter, tänkte köpa lite kläder på rean oxo men la tillbaka det när jag räknade ut hur mycket man fick ithailand för pengarna :=) hahaha... skadad i huvet ! Sen blev det kineskäk med syrran.. Synd man betalade 230 spänn för jävligt äcklig mat bara.. Uäärk!

Torsdag: Mellan 8-16 har jag dragit rör för brinnande livet i mitt lilla "hus" som består av kök,hall och badrum.. Till min hjälp har jag haft en skolkamrat som jag jobbar tillsammans med... I slutet på dan var vi jävligt trötta så då blev det himla tokigt med allting.. Speciellt konversationerna:


- Jävla skit oxo! Nu for den där åt helvete ...Det är ditt fel! Men...fan det vart ju bra!!.(Röret lossna o böjdes)

- Var gjorde du av muffen?? Jag tror du stoppa den där bak!

  (muffen=skarven  där bak= i bakfickan)

- Nu är snippan borta! Har du sett min snippa?? Hur kan den försvinna så stor o röd som den är ?  (snippan= rörtången)


Bara för det så simma jag 60 längder å trodde jag skulle bli pigg men jag höll faktiskt på att svimma av när jag klev upp.. Suck.. Kondis har man inte iaf..

Nu är jag dödstrött... Å lääängtar heem!!


I morgon ska jag jobba järnet så jag får åka hem tidigt..  


Puss på er allihop!




Ovido - Quiz & Flashcards