Alla inlägg den 20 augusti 2008

Av Åse - 20 augusti 2008 19:39

Gårdagen började verkligen som alla andra mornar... Klev (läs släpade) mig ur sängen vid 7.. I komaläge 18 ungefär.. Det var jag som hade ansvaret för väckningen nämligen.. Fick far på el systro som som alltid tar 2 stora kliv in i köket för att sätta på kaffe...3 sek går å så hör jag ... MEN VA FAAN! Klockan är ju 5 över ÅTTA!! Vah?! Inte då min klocka! På med teven.. Jomen visst.. 5 över Åtta serrni... Panik!  på med kläderna och flyger ner över trappen och kutar över gården för att lägag på penningar i park.automaten På vägen tillbaka funderar jag naturligtvis hur detta kunde hända.. Det var nämligen min syster som hade min mobil senast! Hon skulle så stort hjälpa mig att "synka" den med datorn eller vad det nu var... I vilket fall som helst så blev det istället nått jävla klocktorn i Moskwa eller så... Suck.... Bråttom som attan blev det.. 15 min så var jag klar för avgång.. Kommer i sista sekund på att jag måste stänga balkongdörren (glömde nämligen det en gång).. Tar i för kung o fosterland eftersom handtaget är j-ligt trögt.. Åså.... "smick"!  så går handtaget naturligtvis AV!! Ahhhh........

Det är gjort av järn vill jag bara nämna...


uuuan ur stark ig war!


*d*

Ovido - Quiz & Flashcards