Direktlänk till inlägg 11 december 2007

Helt ok i Thailand....

Av Åse - 11 december 2007 16:46

Ja dasa... Da har vi landat och kommit over den varsta jetlagen.. Resan borjade inte bra.. Love tappade sin flaska med penicillin i golvet sa den gick i 1000 bitar.. Vad gora! Efter massa ringande sa ringde som in nytt recept till Uppsala... Ahh.. Flyget var helt ok... Trangt som fan men W sov nastan hela vagen 16 tim... T o m nar vi mellanlandade och fick vanta 2 timmar i Forenade Arabemiraten sov hon hangandes pa armen... Val framme gick allt smidigt och det tog ca 1 tim sa var vi pa hottelet.. Vilket ar helt ok det med ..Inte saaa barnvanligt som man hade onskat men rent och snyggt och pool forstas.. Vadret da: varmt saklart men det har regnat pa kvallarna... Eller ja.... OST ner... Vi har atit gott ...3 ratters, lask, ol och allt .. for cirkalunda 1000 bath (200 Skr) Ikvall var vi in en kortis och handlade glasogon till mig o M.. Vi betalade 6000 bath for 2 par... (ca 1200 skr) Da ingick synundersokning, barnvakt och nagra skitfula jackor :+)Sen gled vi forbi nattmarknaden oxo och kopte sa himla gulliga Lacoste trojor till W.. Kunde bara inte motsta.. Kostade ju ingenting heller... Vi befinner oss just nu p[ Karon beach i Phuket, men kommer formodligen att ta oss vidare till antingen Phi Phi Island eller Khao Lak. Dar vantar paradiset... Just nu ar resten av fam uppe pa rummet och retar gallfeber pa haxan surtant som vi lyckats fa som neighbour.. DET SKA VARA TYST! serrni... sa nu springer Adde upp o ner i trappan och later som Nannny Fine (den hesa ni vet) och nyss gjorde vi RAKETEN.....hahaha... Hur kul som helst.. Det bjuder jag pa!.. Uscha vad varmt det ar nu.. kl ar ca 23oo och det ar HETT!! Jag langtar dock efter min kara van hemma som NASTAN foljde med! Nasta gang ..da jaaavlar!Uppdaterar snart....och ni... ni far stryk om ni inte skriver en rad, det vet ni!Kyss+elmo+

 
 
Ingen bild

grannen

11 december 2007 17:39

Det är till att ha det gott dö!!!!!
Jag har handlat alla julklappar så nu blir det till att hårdbanta=) Solen sken lite idag och det var nice.
Jag har snusat på Sally och gett honom vispgrädde.
Kram

 
Ingen bild

Anna-Karin

11 december 2007 19:57

Åhhhhh vad ni har det bra!!!!
Jag vill också men någon gång ska väl vi ta oss iväg, kanske när vi är pensionärer.
Kul med sura grannar på semestern då:-(
Lite får de väl tåla. Ska det vara knäpptyst får de väl gå i kloster eller nåt sånt.
Ha det så himla bra och en stor KRAM till er

 
Ingen bild

plumbergirl

12 december 2007 08:37

Jadu, din lilla slyna, vad skall man säga...Sol, billig shopping, du har verkligen allt jag skulle behöve just nu...Hynda;)
Puss på er

 
Ingen bild

Annica

12 december 2007 14:58

Åhhh vad jag saknar er allihopa!
Men vilken söt tröja till W då! Ur gullig.
Hoppas att vi får se fler bilder snart.
Puss å ha det så underbart.
(va ju liiiite smått avis när du ringde från Arlanda)

 
Ingen bild

elmo

12 december 2007 16:41

Granne! vad snall du ar.... da ble han val glad ? solglasogon? shorts? skor? kjol?
Puss

 
Ingen bild

elmo

12 december 2007 16:42

A-K... nasta gang ska ni oxo folja.. typ i April... sa det sa!! Borja spara nu...Puss

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Åse - 22 oktober 2008 19:20

HEJ KÄRA LÄSARE! JAG HAR FLYTTAT..  NU BLIR DET ÄNNU TOKIGARE  :=) MISSA FÖR GUDSSKULL NU INTE DETTA! DÅ BLIR JAG UNHAPPY NYA SIDAN HITTAR NI HÄR   Nähäää!! Fan skit i det då för satan. Går ju inte att länka ... SUG PÅ DENNA DÅ! HÄR KOMMER DEN.. OR...

Av Åse - 20 oktober 2008 17:28

Av Åse - 20 oktober 2008 16:43

Jomen problemet är ju att JAG VILL! Men inte har tid :=)... egentligen... Självklart så fattar jag att som man bäddar får man ligga, det är inte det jag menar.. Jag har själv tagit på mig saker till höger och vänster bara för att jag vill bry mig om ...

Av Åse - 19 oktober 2008 20:18

Alltså jag hinner ju ingenting! Fredan var stressigare än väntat.. MM jobbade.. Själv hann jag knappt slänga in mina väskor förrän det var dags att hämta trötta och hungriga barn på dagis o skola.. Besöket på Ica blev en mardröm där både jag o W grin...

Av Åse - 17 oktober 2008 10:00

Jag har sånt flyt!... Yeah! Allting har gått som på räls... Jippi! 2 kurser avklarade denna vecka! Nu är det bara lunchbuffén kvar med dessert och allt,  sen blir det HEMGÅNG! Fattar ni vilket hallelulja moment det är för mig?!   Home sweet home!   ...

Ovido - Quiz & Flashcards