Direktlänk till inlägg 29 augusti 2008

En underbar dag!

Av Åse - 29 augusti 2008 21:14

Tack så himla jättemycket för alla SmS, kort, blommor, presenter, kafferep, besök och allt!! Jag blev så himla glad för allting!! Haft fullt sjå att svara i telefonen.. Annars brukar det inte höras så mycket när man fyller år .. MEn det var iallafall SKITKUL ! När jag kom hem från B-länge så tänkte jag umgås med mina barn.. Men den planeringen sprack ju direkt! Ett barn skulle till Älvdalen med sin pappa och ett barn skulle ut på fest ( fast han sa att han kunde va barnvakt om ja ville ut) och en annan gick till en kompis (kom hem nyss) & min MM jobbar, så det vart ju bara jag o W kvar :=).. Fast vi hann ju med att åka ut och käka först innan alla drog åt varsit håll... Min älskade son ville ut och köpa nya kläder, och klippa sig o fixa håret oxo innan... SÅ KLART JAG GÖR DE :=)!! Men synd bara att det inte finns några kläder här i El Svegoo åt kräsne herren... Men i morron har jag lovat att beställa kläder på Streetoutlet.com åt min prins.. Det är han värd..

Iallafall så kom det en massa folk förbi med whiskey o öl o lotter o pryttlingar så det slutade med att jag nu sitter här o väntar på mitt sällskap som skulle hem o svida om och  skjuts till Storön... Barnvakten sitter uppe med W sovandes i famnen..

Finalen ikväll! Sist jag var där vette gudarna när det var.. Kanske när jag hade grillen?? hehehe... Man har lagt av sig så att säga :=/

Men det händer ju att man blixtrar till och kommer iform! I kväll har jag fått min spruta oxo så nu kanske jag vaknar till liv igen! *hoppas hoppas*

I morgon måste jag dock kliva upp (fan oxo) ganska tidigt för att stänga butiken... Känner att även jag måste inse mina begränsningar.. .Elller... ska sanningen fram så har jag fått några små ultimatum gällande hälsan så det är bara att foga sig ;=) jaja... Vänta en vecka eller två så har jag hittat på nått nytt iallafall.. Ingen ide att hymla här inte!

Jahhhh så var det med det.... Nu ska jag dricka sprit och ha skitkul så vi hörs i morgon..

Kyss i ljumsken på er!

d*


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Åse - 22 oktober 2008 19:20

HEJ KÄRA LÄSARE! JAG HAR FLYTTAT..  NU BLIR DET ÄNNU TOKIGARE  :=) MISSA FÖR GUDSSKULL NU INTE DETTA! DÅ BLIR JAG UNHAPPY NYA SIDAN HITTAR NI HÄR   Nähäää!! Fan skit i det då för satan. Går ju inte att länka ... SUG PÅ DENNA DÅ! HÄR KOMMER DEN.. OR...

Av Åse - 20 oktober 2008 17:28

Av Åse - 20 oktober 2008 16:43

Jomen problemet är ju att JAG VILL! Men inte har tid :=)... egentligen... Självklart så fattar jag att som man bäddar får man ligga, det är inte det jag menar.. Jag har själv tagit på mig saker till höger och vänster bara för att jag vill bry mig om ...

Av Åse - 19 oktober 2008 20:18

Alltså jag hinner ju ingenting! Fredan var stressigare än väntat.. MM jobbade.. Själv hann jag knappt slänga in mina väskor förrän det var dags att hämta trötta och hungriga barn på dagis o skola.. Besöket på Ica blev en mardröm där både jag o W grin...

Av Åse - 17 oktober 2008 10:00

Jag har sånt flyt!... Yeah! Allting har gått som på räls... Jippi! 2 kurser avklarade denna vecka! Nu är det bara lunchbuffén kvar med dessert och allt,  sen blir det HEMGÅNG! Fattar ni vilket hallelulja moment det är för mig?!   Home sweet home!   ...

Ovido - Quiz & Flashcards