Alla inlägg den 12 februari 2008

Av Åse - 12 februari 2008 09:33

Nu så har jag tagit mig i kragen och gått o blivit auktoriserad innehavare av ett multi kort på Maserhallen. Så nu kan jag gymma, simma, gå på spinning, vattengympa, core, step,  sitta i relaxen och åka vattenrutschkana när jag vill.. Detta för det hutlöst hånfulla priset av 180 kr i månaden .. Tyckte nästan synd om dom när jag pröjsade för det var så billigt.. Så i går simmade jag en timme och sen åkte jag kana en timme med mig själv.. Min man tyckte jag var helt knäpp som var och åkte ruschkana alldeles själv.. Vaddå då? Får man inte det kanske??... Faktiskt så frågade jag småglina där om jag inte kunde få åka med dom på deras 2 sittsiga ring för den gick ju mycket fortare... Å det fick jag!  Jag vågade inte prova 3 G Turbo kanan för den verkade så läskig och SMAL så jag var rädd jag skulle fastna...

Ikväll blir det vattengympapass på djuptvatten...

Håller på med ett nytt manus oxo... Det ska bli en liten film faktiskt..

Kanske får ni se den , kanske inte..


Nu ska jag läsa lite starkströmsföreskrifter och göra prov jag..


Tjarå

*elmo*

Ovido - Quiz & Flashcards