Alla inlägg den 10 februari 2008

Av Åse - 10 februari 2008 19:52

Så här är det: Jag är ingen fjärtmänniska.. Så det så!

I 5 år av 10 så har min man och jag haft heta diskussioner om detta ämne...

Jag kan reta mig till förbannelse på att han måste gasa lös i tid och otid.

Det spelar lixom ingen roll var vi är eller i vilket sammanhang så nog fan skall det pruttas så det smäller högt!

Jag: - Ah men va faan, måste du skita vid matbordet!?

MM: - Måste man så måste man!

Jag:- Det är så jävla osmakligt ju!

MM:- Det luktar ju inte ens.

Jag:- Nä nu nej. Hur fan kan du veta vad som ska komma ut?!

MM:- Du känner ju fan lukten innan fjärten ens lämnat röven du.

Jag:- Fy fan säger jag bara.

MM:- Du rapar ju så taket lyftre. Det är helt ok det då eller ?

Jág:- Ja men där går maten in så det är faktiskt som "tack för maten"

MM:- Det är lika illa det.

Jag:- Munnen är väl ändå lite mer trevligt vid matbordet. Du går väl för fan inte runt och pussar folk i rövern heller ?!

MM:- Nej å jag pussar inte alla folk på munnen heller. Du pussar ju katten som nyss har slickat sig i skitan!

Jag:- Fy faan vad äcklig du är alltså!

MM: - Bara för att du inte fiser aldrig då.. Inte undra på du har så ont i magen!

Så här håller det på...

Ja menar ,,det är väl för fan klart att jag fiser som alla andra.. MEn man behöver väl inte överdriva och mana fram dom så fort man känner att det kluckar i analen heller?? Speciellt inte om det kommer 2 matskedar blött oxo... Det är ju så jäkla osexigt... Man får ju sköta det snyggt.. Antingen smyga ut den på tofflor eller gå undan iallafall.. Är man ensam kan man väl smattra på om man vill!

I vilket fall så blev jag så jäkla trött på det här okynnesbajsandet så jag tänkte han skulle få smaka på sin egen medisin.. Jag ska fanimej också braka av några rejäla kanelpluttar!

Efter en veckas övande hos syrran och 2 magsjukor satte jag då igång.

Första gången jag brakade av så svimmade han nästan och var tvungen att sniffa runt för att känna om det verkligen var sant. Efter en jämn ström av tapetkrullare så har jag nu insett att det fått motsatt effekt.  Han gör vågen varenda gång och applåderar frenilt.. Han tycker verkligen att det är såååå himla kul... Det var ju inte riktigt det jag var ute efter...  Dessutom har jag aldrig lyckats förmå mig att farta vid matbordet eller offentligt.. Nä fy fan .. Det kommer nog aldrig att hända ! Det är ûbermatcho för mig det... Mycket är jag, men inte slapp i fesringen!

Han har iallafall fått höra mig fjärta fler gånger på 1 månad än vad han hört på 10 år.. Om jag håller på en månad till så klarar jag mig 10 år till....

Inte har jag mindre ont i magen heller... Så var det med den skrönan!


Nästa gång ska vi diskutera varför män alltid sitter 40 min på toa när vi knappt hinner läsa överskriften på shampooflaskan innan vi är klara.


*elmo alias fartcop*

Ovido - Quiz & Flashcards