Alla inlägg den 20 februari 2008

Av Åse - 20 februari 2008 18:25

Först vill jag tacka MM för den uuunderbara presangen.. Jag bara älskar den! Klockren! Sen vill jag säga att jag minsann är klar med BB1:an nu.. Jippiiiii!! Ni ska få se mitt skåp sen när jag får till det där med att få in bilderna från min nya telefon...

Jag är tokförkyld oxo så jag har inte kunnat träna denna vecka ..uhhuhu...

Jag blir galen! Hur länge ska detta pågå? .. nåja, efter regn kommer solsken..

I helgen ska jag tokjobba (som vanligt) 2 demos + loken... Det blir QL de...

Längtara förståss efter min familj så det gör ont .. Men den som väntar på något gott.... Pengar är inte allt (säger ni nu) men det är ändå bra att ha ... TEX när man ska på KRYSSNING! :=)

ROCKKRYSSNING MED SILJA LINE DEN 9 MAJ.. bara så ni vet ni som nu ska ta och ringa/messa/maila mig och tala om att ni vill med!

Sen om det blir någon liten avstickare innan dess är en annan femma...


Ja nu är jag helt slut så jag ska ta och koppla av med tradera ett tag..


MM: Du är världens bästa som fixar allt medans jag är borta. EN stor eloge och hela mitt hjärta till dej!


Pussen på sig


*qwelmo*

Ovido - Quiz & Flashcards