Alla inlägg den 28 februari 2008

Av Åse - 28 februari 2008 12:53

idag har jag varit till sjukan med L som har gjort illa foten och kan inte gå.. sen har jag tvättat.. och tvättat lite till ( den är lagad nu) och städat och plockat undan...ska ner och handla och hämta medusiner på apoteket och hämta tapeten..  sen laga mat och efter det försöka läsa en jävla massa motorstyrning...  Nu ligger jag brutalt efter... så jag får väl skippa räkfrossan då... suck!

MEN... nästa helg så blir det hotellweekend med bla bio och 3 rätters och Björn Rosenström på GIII..    Can´t wait! ...

I morgon ska jag låsa in mig halva dan och göra klart alla ritningar som jag skjutit upp i en vecka nu .. sen har jag 30 ordrar som ska levereras...

PÅ lördag blir det invigning med lunch, sen drar M på VP möte med middag och för min del blir det bara myspys med böckerna...


Ah.. jag har nog inte mer för denna gång.. Inte ett dugg kul att spåna om heller...

Tjing


*ELM*

Ovido - Quiz & Flashcards