Alla inlägg den 26 februari 2008

Av Åse - 26 februari 2008 21:33

känns det som just nu... jag har fått feber så ögonen går i kors... inte kommer jag iväg till Borlänge heller för det är något hela tiden.. Idag har jag haft matdag på dagis.. sen möte på kvällen.. M har avverkat 4 st möten idag! I morgon ska Adde till tandläkaren i stan... sen är det föräldra matte på kvällen... Mitt uppe i detta så har ju vär tvättmaskin varit trasig i en vecka.. O den där sk "hantverkarhjälpen" som skulle komma  I BÖRJAN PÅ VECKAN har inte dykt upp... I morgon är det faktiskt MITT i veckan!!! Så nu får vi åka till svärmor o tvätta.. Dyker den #¤#¤%¤&¤& inte upp i morgon så åker jag direkt och köper en ny !! Så får det bli!!

Sen har M målat alla tak på övervåningen förra veckan.. Å innan jag kan ställa tillbaka allt måste jag tapetsera i vardagsrummet..Tapeten kommer i morgon.. Sen måste jag måla trappen och byta fotsteg (ska bli vitt med mörk ek) .. Å då passar ju inte allt annat!! Så då måste jag tapetsera om hallen, måla pärlsponten, lägga nytt golv, byta ut alla dörrar och fixa skjutdörrar i glas till klädansamlingen.....

Nämde jag att jag måste ha en 40 tums platt tv oxo??

Sen har jag ju inte blivit klar med badrummet i källaren heller... Håller ju på att designa mitt eget handfat serni, med bänk till.. Det tar sin lilla tid.. Jag har iaf lämnat in skålen på mobergs nu för att dom ska FÖRSÖKA göra hål i den.. Hoppas det funkar som jag tänkt.. Sen kommer E och hjälper mig att rita upp själva bänken..


Puh!

 Jag vill gå på räkfrossa på lördag... Men MM hatar räkor... Synd!


*kvällmo*

Ovido - Quiz & Flashcards