Alla inlägg den 17 februari 2008

Av Åse - 17 februari 2008 12:18

Ja det var ju nästan så det var på gränsen att jag inte hade uppdaterat på länge... eller nått..

Hade en lyckad Demo igår kväll... Skrattade hur mycket som helst ..Fast jag missade ju tydligen fläskfiléhistorien... Jag fick en kortare variant av den i bilen på vägen hem av L..  jaha ... så nu måste man byta affär oxo bara för det...!! Ja i allafall så drog resten av huggormarna på fest hos S.. jag åkte hem till min käre M..... ja jag vet att jag var tråkig.. men L & T : vi tar igen det senare...JAG LOVAR! jag vill ju inte missa fortsättningen :=)

Så då åkte jag och MM först till griseknoen Frida och hälsade på .. sen var ju tanken att vi skulle hem och ha lite "chickichicki"... När vi kom hem så hällde MM upp whiskey såklart.. Sen var det godnatt för min del... Vaknade i vild panik 6 i morse på golvet i W:s rum.. hahaha... MM sa : Fan när jag vaknade i natt ocg gick upp på toa så var jag sååå jävla packad.... Det var jag ju inte när jag gick o la mej?! Konstigt efter det där "lilla" glaset du hällde upp...

Idag har vi slappat i soffan och kastat fåglar på varandra...


Jag: - Var gjorde du av den där??!!!

MM: - Vilken?!

Jag: - Fågeln!!

MM:- Vilken jävla fågel?

Jag : - Den där stora du nyss grävde fram ur näsan! Jag såg nog att du satt och rulla den... Var la du den sen????

MM:- ..... *gräver sig i näsan*' .... Här, ...ja la tillbax den!



*chickmo*



Ovido - Quiz & Flashcards