Alla inlägg den 9 februari 2008

Av Åse - 9 februari 2008 22:10

Sovit halva dan idag.. Känns som en urlakad disktrasa... Lagade trots allt  mat idag.. Stek och annat skit... Det gick ju ner.. Bakade en banankolapaj som jag bjöd grannen på så hon inte ska vara så ledsen på mig... ;=)

Fick tillbaka kattskrället idag oxo som varit borta några dagar... På något konstigt vis så gick den hem till oskar o Maggan idag... Det var ju bara att hämta ... Sally blev ju glad iallafall... Annars så händer det inte så mycket här som man skulle vilja... I morgon jobbar jag , sen åker jag Måndag morgon igen... Har en massa tradera paket som ska packas.. vette gudarna hur jag ska hinna det...  Hade visst en jäkla massa böcker jag skulle hunnit med i helgen .. men nej då inte det heller...

Äh sånt e livet..

Nu ska jag´gå in till min man och byta lite kroppsvätskor.


*Yx´n*

Ovido - Quiz & Flashcards