Alla inlägg den 6 mars 2008

Av Åse - 6 mars 2008 11:57

Det kan ju inte vara meningen att jag ska åka hem idag ? Då brukar det ju vara full storm och driv-is... konstigt.. Jaja .. det är bara att tacka och ta emot... Igår hade vi shopping marathon min syster och jag .. Jag pekade- hon sa OK, betalade! Det har jag aldrig varit ute på förut.. Det var himla kul.. Hade lite ont i armarna eftersom jag var den som bar kassarna... Men det var det värt.. Det slank väl ner en och annan sko till mig själv oxo.. närmare bestämt 3 par.. Men skor får man aldrig för mycket av.. Dessutom var det 70%..  Å det var inget märkestjafs heller... jävligt snygga skor helt enkelt! Fast det var egentligen gardiner jag skulle köpa .. Men efter 3 timmars *minsystermåstebytautsingarderobsshopping" så orkade jag inte ens gå in dit och titta längre .. Skulle ju hem och kasta i mig mat innan det var dags för väldigt sen träning...För nu är jag benhård med det.. Jag blir mycket gladare och piggare när jag skärper mig.. Som den soffpotatis jag är :=) Nästa steg blir väl att sluta röka .. IGEN! MEn det tar jag när jag vill.. Just nu känner jag för att röka..

Minimester blir det i helgen... Gött de..


SOOOOLIGA KRAMAR TILL ER DÄRHEMMA..

kysspusshångel (alltid retar det nån)


Ovido - Quiz & Flashcards