Alla inlägg den 16 mars 2008

Av Åse - 16 mars 2008 18:51

2 saker:

Kolla in vädret! = Jag ska åka till Borlänge i morgon


Får ju ofta höra att så fort jag öppnar käften så kommer det nånting som har med sex att göra..;=D

 Talade nyss om för min kollega att min värsta mardröm är att jag tappar alla mina tänder och att jag ofta drömmer om det.

-Då ska jag kolla vad det betyder! sa hon och slog upp en drömtydningssida!

- Ok då, alla messerschmitters..

Svaret löd: Drömmen har ofta en erotisk anknytning, tex. att man längtar efter samlag!

Sug på den ... (där kom det igen)


*elmo*

Av Åse - 16 mars 2008 17:26

En blixt for genom min hjärna idag... Inte vilken blixt somhelst ska ni veta -  En kanongrej lixom!... Efter många hintar och ideer från folk som läser min blogg så har jag nu bestämt mig för att göra det... Men det krävs lite arbete innan det är klart... Denna blogg kommer alltså att försvinna inom kort och flytta till ett eget webbhotell.. Där kommer det att bli lite mera av det hela.. Så att säga! Ja vaddå undrar ni nu?.. Jo men alltså,  som vanligt ..fast ÄNNU MER!! Å ÄNNU VASSARE! Där ska det stötas och blötas och utvärderas in i minsta detalj... 

Eftersom jag inte är så himla knusslig av mig så kommer det såklart bli en hel del tester av olika saker... Det vill ni ju inte missa...

Så ni som är intresserade kommer såklart att få adressen.

Dagens kommentar passar ju väldigt bra som avslutning:

- Dej går det ju inte att umgås med som både hörs och syns!

(Jag bjuder på den)   ;=)


*elmo*

Ovido - Quiz & Flashcards