Alla inlägg den 5 mars 2008

Av Åse - 5 mars 2008 20:31

Det är inte bara vårrensning bland gamla saker jag har påbörjat serrni...  Nej , jag har insett att jag behöver en översyn bland de som jag omger mig av oxo... Låter kanske hemskt men jag har tröttnat detta skitsnack nu.. Jag har bättre saker för mig.. .. Det var faktiskt bitterfittshistorien som fick mig att verkligen analysera detta...hehehe... De som jag trodde var goda vänner visade sig inte vara det .. Så att säga ...eller ...det har jag kanske alltid haft ett hum om men man vill ju alltid ge dom en chans till och en till och en till... Sen lessnar man faktiskt.. Däremot upptäckte jag andra kuliga mysiga människor som jag gärna förlustar mig med ´(tolka det om ni kan)

Så nu ska jag bjuda in lite "nya" vänner på middag med lite donkey konga... Kanske en drinkpassning eller 2 oxo..  Yihoouu!


*Borlänge by night*

Ovido - Quiz & Flashcards