Alla inlägg den 13 mars 2008

Av Åse - 13 mars 2008 20:02

Snabbis som fan..

Hela veckan: Skola träna äta sova skita.. hinner knappt tänka .. allt är bara ett enda snurr... man bara GÖR lixom.. Ganska kul, men ack så tufft..trodde nog att det skulle vara mycket enklare allting... men livet är inte alltig roligt sa min mamma... ja nog är det så alltid... men man har ju inte roligare än man gör sig .. därför sitter jag här när jag egentligen borde tokläsa inför provet i motorstyrning i morgon...

Idag tog jag mig tiden att efter 1000 meters simmet och meditationsbastun sitta i Relaxen med en cappuccino( ah vet inte hur de stavas) och bara filosofera .. Sen gick jag ut och satte mig i jacuzzin.. det var heeelt underbart..3 grader i luften och ca.. ja ... -jävligt hett iallafall- i poolen... satt där i en halvtimme och blev både blöt och hungrig... Ja o när jag ändå var i farten så slängde jag mig i solariet oxo...

Jahapp.. Vad ska man hitta på nu då ?  Ska nog krypa ner under fällen... Sover gör man ju inte alltför ofta nuförtiden.


I morgon får jag äntligen åka hem.....  En kortis iaf.. Måndag 0500 måste jag åka igen.. ... jag vill inte ...

*elmo*

Ovido - Quiz & Flashcards