Alla inlägg den 12 mars 2008

Av Åse - 12 mars 2008 20:13


Här är "reglerna":

Förnamn = mellannamn
Efternamn = närmaste grannes efternamn
Hemstad = senaste bussbesöket
Ålder = pappas ålder
Yrke = farfars yrke
Intressen = det du avskyr
Du har lika många barn som du har tatueringar
Hårfärg = tröjans färg
Ögonfärg = byxans färg
Musiksmak = sånt du inte tål
Favoritartist = Det du lyssnade på senast

Här kommer min:
Hej jag heter Ann Kristoffersson tror jag, och jag är bosatt
Silja Line. jag är nergrävd sedan många år tillbaka, och jag har då ingen aning om vad jag har jobbat med.
Jag älskar falska idioter som bara snackar en jävla massa bajs och är helt befriade från social umgängesteknik, helst ska dom vara så lata som möjligt och älska sig själv över allt annat för att dom ska falla mig i smaken.
Jag har inga barn, har aldrig funderat på att skaffa heller och ärligt talat har jag aldrig sett ett enda barn som varit tillräckligt snyggt för att jag skulle vilja ha ett likadant, sedan blir de ofta så himla fula när de blir gamla. Om jag någonsin under mordhot skulle bli tvingad att skaffar barn skall det vara ganska litet och snyggt och lätt att dölja om det inte passar sig att ha framme på t.ex anställningsintervju eller fest.
Mitt hår är randigt o jävligt noppigt och mina ögon är svarta med ljusa slitningar.
Jag lyssnar gärna på Dansband  eller Carola för det klingar
så skönt i skallen och min favvo artist är syrran.


Men nu jävlar e det faktiskt ER tur!


*elo*

Ovido - Quiz & Flashcards