Alla inlägg den 9 mars 2008

Av Åse - 9 mars 2008 19:32

"the world championship hangover".... vem kan det vara ?? inte jag iallafall.. troligtvis så blir det den gravida 20 åringen jag såg på GIII igår kväll... tragiskt ..mycket tragiskt...


I fredags hann jag med ett besök på folktandvården lite akutast i all hast...

Vaknade och trodde jag hade fått 30 hål minst.. tyckte att det såg ut som om det var svart mellan nån tand oxo...

Fick en jäättegullig tandfarbror som såg mycket förbryllad ut och sa att jag hade perfekta tänder och inte en tillstymmelse till hål... Jag envisades så mycket att han tog 3 röntgenbilder t.o.m (jag kan vara MYYCKET ÖVERTYGANDE)  men nej då .. inga hål.. det svarta (han såg det inte .. men det ÄR där jag lovar) sa han var nötningsskador jag själv orsakat för att jag använt tandtrådsbyglar för frenetiskt.. Sen blev det ajabaja för att jag borstar tänderna för mycket (kan man göra det?) jaha... JA för att göra en lång historia kort så slutade med att jag fick en tid för hypnos...hahaha... det var ju lite kul... inte helt oväntat när det gäller mig..

Ja å helgen då?.. jo .. ah.. mmm .... ujujuj.... härligt..mysigt...mycket chickichicki... god mat... massor av shoppande... bio.... urfint hotell... ja åsså Björn Rosenström förståss.... Vilket ÖS det var!! Åse-ös lixom!!

Yea Yea!! Sen grusades allt av den där tragiska människan som dessutom stal min kofta.. (jaja hon frös väl) Så då gick vi hem...

Nu sitter jag här o funderar på vad jag ska skriva .. .Har så fruktansvärt mycket att göra här egentligen .. men jag orkar fan inte idag... Om ni såg min nya lärobok skulle ni förstå... Industriell Mätteknik!! som dessutom är 14 fucking år gammal.... Jag menar... är det överhuvudtaget något som gäller av det idag.?.. Jag fattar totalt nada ingenting.. Å då har jag ändå läst halva boken redan... Blööööörk...

Nej nu får vi komma på något kul här i min blogg... vad ska vi göra??

Jo .. nu vet jag ... Följetång!!!! Jaaaaa!!! (härmas lite då..ok?)

Ok..... Vi tar en radiovariant... Fel sak på fel plats.. Eller Fel sak på rätt plats ...osv...

Här kommer min!

Fel replik på rätt? plats

Vi var på bröllop för ett år sen... Vid middagen skulle brudens mor hålla ett tal till brudparet. Hon reser sig upp och ser lite bestämd ut. Så börjar hon då: - Kära Eva och Jonas....bla bla bla bla. Varpå det går ett suuuus genom salen och alla skruvar på sig och det börjar viskas vid alla bord.......  Tyvärr hette ju brudgummen nu inte Jonas utan Martin.. Jonas det var brudens ex det..... hon gillade nog exet ganska mycket  :=)

Er tur!


*el*



Ovido - Quiz & Flashcards