Direktlänk till inlägg 30 mars 2008

Halfway there....

Av Åse - 30 mars 2008 23:09

Asch... får så mycket bannor för att jag inte uppdaterar, men orden finner sig lixom inte riktigt ...

Iallafall...

Torsdag åkte jag hem, för att genast åka vidare med girlsen på storseans med Terry Evans... Vad ska man säga?! Helt outstanding!! Är man en "tvivlare" så ska man definitivt åka och uppleva det själv... Det går inte att beskriva... Så nu ska jag hänga på låset på tisdag när dom släpper biljetterna till en heldag med Terry i Linköping+ att vi ska åka på privat sittning så fort det går...

Fredag: Jobb jobb jobb...sen var jag oxo till A och L och praktiserade med att "installera" detas nya spis... hehehe.. det var ju riktigt kul de... Hoppas den inte brinner upp bara nu ;=)

Lördag: var jag i stan och hade en demo.. DET var definitivt jäkligt kul... första gången det var både tjejjer o killar och helt okända dessutom....fick ett mess i morse från värdinnan.. de hade tyckt att jag var JÄTTEROLIG & SUPERBRA!!! ..va?! vilken gullig en som t.o.m messade bara för det... Sånt blir man glad över...

Söndag: har slappat och läst larminstallation.. sååå himla trött... har glömt min spruta kom ja på idag.. skulle haft den för en månad sen... Ett under att man står upp!  Nåja får se till att få den i veckan...

Annars händer det inte så mycket roligt... Jag har inte fått någon LÖÖÖN... inte alls.. från ett enda ställe... det hade "blivit något fel" på den ena och den andra hade jag glömt underskrift på och den tredje lämna jag in för sent......skitkul... tur jag har en man som är JÄÄÄÄÄÄVLIGT tät ;=)

hahahaha... jag får göra affärer med honom då....jag är bra på affärer..

AFFÄR= hur man får en man att öppna plånboken utan att bruka våld.

Jag är alldeles för snål för att tulla på sparkontona serrni....

Nej nu måste jag lägga mig och snusa på världens goast lilla myra i sängen.

Jag kommer att få vara hemma heeeela veckan... Tyvärr är kalendern überfull som vanligt... Det är bara Skola & jobb som gäller en hel månad nu... Fast jag har ju lovat att pressa in ett par fikor oxo denhär veckan...

Puman: inge rajraj för mig på lördag.. Insåg att jag hellre tjänade 2000 än gjorde slut på 1000 :=) vi tar igen det på "partyt"


zzzzzzzzzz


*e*




 
 
Ingen bild

Puman

31 mars 2008 09:54

Tror jag ska sätta handklovar o koppel på dig - du far alldeles för mycket omkring ;)2000 plus är ALLTID bättre =)
Helgens festande tog nästan ihjäl mig, så vi får se om jag lyckas ladda batterierna till helgen =)
Puss & nyp!

 
Ingen bild

plumbergirl

1 april 2008 12:42

´Eilo mi amore:) Vi kan inte följa,ska vara borta helgen innan o vet ej när vi kommer hem igen...Snyft...vi kommer aldrig till att lyckas få till det så vi kan mysa juh....snyft igen...kysssmekhångelopussokram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Åse - 22 oktober 2008 19:20

HEJ KÄRA LÄSARE! JAG HAR FLYTTAT..  NU BLIR DET ÄNNU TOKIGARE  :=) MISSA FÖR GUDSSKULL NU INTE DETTA! DÅ BLIR JAG UNHAPPY NYA SIDAN HITTAR NI HÄR   Nähäää!! Fan skit i det då för satan. Går ju inte att länka ... SUG PÅ DENNA DÅ! HÄR KOMMER DEN.. OR...

Av Åse - 20 oktober 2008 17:28

Av Åse - 20 oktober 2008 16:43

Jomen problemet är ju att JAG VILL! Men inte har tid :=)... egentligen... Självklart så fattar jag att som man bäddar får man ligga, det är inte det jag menar.. Jag har själv tagit på mig saker till höger och vänster bara för att jag vill bry mig om ...

Av Åse - 19 oktober 2008 20:18

Alltså jag hinner ju ingenting! Fredan var stressigare än väntat.. MM jobbade.. Själv hann jag knappt slänga in mina väskor förrän det var dags att hämta trötta och hungriga barn på dagis o skola.. Besöket på Ica blev en mardröm där både jag o W grin...

Av Åse - 17 oktober 2008 10:00

Jag har sånt flyt!... Yeah! Allting har gått som på räls... Jippi! 2 kurser avklarade denna vecka! Nu är det bara lunchbuffén kvar med dessert och allt,  sen blir det HEMGÅNG! Fattar ni vilket hallelulja moment det är för mig?!   Home sweet home!   ...

Ovido - Quiz & Flashcards