Alla inlägg under mars 2008

Av Åse - 3 mars 2008 15:15

Jag vet ju vad bitterfittor är nu ... men vad kallar man sånna där som bara klagar på allt och alla hela tiden?? Ingenting duger och den är fet och den är si å den är så.. Den sa det och jag sa så och dom var fulla å hej å hå. Maten var dålig och musiken med och allt är bara hemskt... Nej FY det är äckligt och HUR kan man göra så och herregud alltså!!... Ja......Vad kallas sånna ?!

Fittstim! vill ju jag säga .... Jag är sååå less på fittstim då!

I vilket fall så hade jag jävligt kul på lördan och jag åt bara EN HALV baguette!!

Hellre 3 groggar o en halv bagette än 6 bagetter och en halv grogg.. *blink* haha

Lite kul hade vi i köket oxo där dom hade slagit vad om vem av gästerna som skulle klaga på vad... Ingen vann några penningar på mig denna kväll.. Men lite fusk var det för andra som hade biddat på gäster som ALLTID klagar! Så det så...

Jaha jag har precis kommit hem från Ö-sund.. Varit på sjukan där .. Det är ju bedrövligt att man ska behöva åka 40 mil ToR för att komma på läkarbesök.. Inte fick man några glädjande nyheter heller ...  När jag skulle hämta mina medusiner så frågade tanten om jag ville ha en lista på mina mediciner.. LISTA!?.. fattar ni.!! Nej tack! .............men gärna en dosett om ní har...©¿© Pansjonärsvarning va ?!

Så nu är det bara att packa ihop och åka 25 mil åt andra hållet... fast jag inte har någon lust... är på dåligt humör och deprimerad...  jag vill ju oxo vara hemma ... inte åka bort hela tiden...

Men men... jag måste väl skona MM lite ibland.. nu har jag ju varit hemma en hel vecka och trakasserat honom ( det var bara för att Lowe bröt tån)... Nu är det dags för mina kollegor på skolan att få sin dagliga dos!.. jehepp!

Tack alla mina vänner och huggormar för att ni tagit er tid och spenderat kvällar och helger med mig! Å förståss på badhuset igår.. Det var skönt mitt i all bedrövelse! ;=)


PYSS PYSS



Ovido - Quiz & Flashcards